![Mammiztill2](/bundles/flmuser/images/default_avatar_th.png)
-
är inlagd..Mumsa73 skrev 2011-04-29 19:19:59 följande:Mammiz, är det i Lund du har legat?
-
Jo ja har permisson. Och har förlorat mitt rum min säng på sjukhuset. Plats brist. Men de får fixa plats på måndag till mig.
-
Frida. Stort grattis till er lilla kämpe
kramar
-
Skruttfia. Ett stort grattis till er dotter. Så skönt hon är såpass stor och så stark. Kramar
-
Hej på er alla! Hur mår ni alla? Vad händer hos er? Undras även hur de två små tjejerna mår och hur det går. Har ni kommit på vad de ska heta? Tänker på er!
-
Akki. Fick du reda på vad er bebis ber. Väga? Vilken liten buse som inte har vänt sig. Hoppas liten kommer på bättre tankar
kram
-
Som de ser ut idag gör man igångsättning. Uppdaterar hur allt går
-
Fick idag en liten son i akut kejsarsnitt. Var ingen rolig upplevelse med snittet och hade jätte ont. Ska snart ner till honom.
-
Hej. Idag blev min pojk en vecka gammal. Vägde idag 1470gram. Amnings tränar honom men är trött men han är duktig. Har fortfarande ont i mitt operation sår.
-
Hej. Min son kom ur värme sängen igår och sista övervakningen. I natt ska jag få sova tillsammans med sonen, är jätte pirrigt! Amnings tränar honom. Idag vägde han 1520 gram. 41cm lång. Har ca 2timmar "ledigt" innan allt börjar om från början. Klockan jagar mig. På måndag blir vi troligtvis förflyttade till vår närmsta hem sjukhus där får även stora systern hälsa på. Men längtar efter hemsjukvård! Kunna få bli en familj en Hel familj! *Hur mår ni andra? Ska bli spännande att läsa och höra er andra då ni får era guld klimpar