Mumsa73 skrev 2011-02-19 18:45:08 följande:
Frida1010 & Skruttfia82, håller tummarna för er att allt går bra med era bebisar!!
Mammiz, går du privat på spec-MVC? Jag tillhör nämligen Ystad vilket är flera onödiga mil (Malmö och Lund ligger närmre) men det är sån byråkrati, är tvungen att åka längre bara för det. Eftersom det är tvillinggraviditet så blir det spec-MVC så fort det gäller sjukskrivning och liknande.
Jag är i vecka 22+5 idag om jag går efter IVF:en och börjar bli rejält tung. Fast fördelen är att omgivningen börjar betrakta mig som höggravid så jag får en massa hjälp från allmänheten, om jag tappar ngt eller liknande. :)
Har inte vågat köpa kläder och sånt än eftersom det är en riskgraviditet. Kände mig mycket säkrare när jag väntade ett barn. Men jag har bestämt mig för att slappna av mer efter det privata UL i vecka 25. Min önskan är att de ska vara ungefär lika stora och att allt ser bra ut.
Vilken läkare går du till där?!
jag tillhör dit..
Men ska du inte in på kontroll nu i veka 25-28?
Min nye läkare sa att jag ska gå efter tvillig gravid på sånt ultraljud för tillväxt ul.
Måste vara jobbigt och köra så långt, jag suckar ibland men har dock inte lika långt som dig.
Har du BM där med då?, då de ingår i teamet.
kram