• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Detta har varit och blir bara mer en underbar och stark tråd! Söker så ofta mig hit när jag har saker att ventilera, både lätta och tunga Glad

Den 17 juli är det ju beräknat! Har nu gått in i vecka 30!!! Gravid

Det kommer bli en tuff start när det gäller ekonomin, det förstår jag, men jag har en underbar familj som kommer att hjälpa mig. När det gäller lånen vi har eftersom vi inte sålt lägenheten ännu, har vi fått hjälp med att frysa amortering tillsvidare. Fick en underbar kvinna som hjälpte oss igår.

Har fått mail om en lägenhet idag, har redan ringt upp så håll tummarna för mig nu att den är fin och att jag får den isf! Då kan det hela gå lite lättare och bättre!

Rocky Mountain: Du anar inte hur mycket jag längtar efter mitt LIVS STÖRSTA KÄRLEK som jag vet kommer till mig i juli. Hade jag inte haft detta underverk inom mig vet jag inte hur jag skulle klara att stå på benen just nu Hjärta

Ta hand om er alla!!!

Kram Kram

• MollysMamma

Lägenheten var mysig och hade ett toppen läge, men tyvärr lite för liten för mig och bebis. Sovrummet var så litet och konstigt utformat, så ja vi bara skratta mamma oh jag. Men men det går nya tåg. Fick in en fot hos ytterligare privatägda fastigheter så vi fortsätter oh hoppas!

Ha det gött!

Kramen

• MollysMamma

Det dyker nog upp nåt snart!!!

Låter bra Rocky! Härligt att det rullar igång så man kan få lite svar och hjälp!

Ja hur gick det igår Akinna?

Kram

• MollysMamma

Akinna: Då håller vi tummarna den 13 e!!!
    Håller helt och hållet med dig om att skolan inte undervisade om den här svängen att bli "på smällen".

Har inte hört om det där glidmedlet, men prova på ni!!! Ni som har någon att prova med Flört Själv har jag inte varit mycket för det där.

Ta hand om er!!!

Kram

• MollysMamma

Hellu!
    Det låter ju bra. Typiskt med mensen, men nu är ni igång iaf!
    Ja jag har spolat äggledarna. Känns lite obehagligt, kallt och lite svidande men inget man inte klarar av Flört Vill absolut inte skrämma dig, men om ni ser och läkaren säger att det är stopp i någon, (det märks på vätskan på skärmen om den rinner fint eller inte alls), se till att få hjälp och antibiotika på en gång då. Jag hade ju stopp i min högra, min läkare såg det men sa sen inget mer och det var inget mer med det. Samma kväll hade jag så fruktansvärt ont och 3 dagar senare åkte jag in på akuten. Det är nu den jag har opererat bort. Min var ju förstörd, men upptäcks det under spolningen måste man få hjälp på en gång. Det är ju bara att tänka så att vätskan har ju ingenstans att ta vägen om det är stopp. Min läkare gjorde ju fel med mig på det sättet.
    Men för mig gjorde inte själva spolningen ont iaf.

Fråga om du funderar på nåt, vill som sagt inte skrämma dig.

Kram Kram

• MollysMamma

Hellu!
    Ja men vad skönt. Det är ju det jag menar att man behöver mer info. Skönt att du fått det, för som sagt min läkare gjorde ju fel med mig.
    Nu händer det saker mina vänner! SPÄNNANDE!!!

Kram Kram {#emotions_dlg.flower}

• MollysMamma

Tack det är väl ganska bra. Allting bra med underverket iaf. Jag kämpar med mina känslor och tankar, det är otroligt jobbigt. Hoppas att jag snart får besked om graviditetspenningen så jag kan få varva ner på riktigt nu inför det som väntar. Ja nu närmar det sig snabbt, helt underbart. Längtar efter att få träffa den lill* nu Baby
    Jag förstår att det är mycket som händer i kropp och själ just nu, spännande och skrämmande på samma gång. Men nu hoppas vi på att plusset kommer snart!!!

Kramen

• MollysMamma

Hellu!

Nej ingen graviditetspenning, som det nu heter. Har varit hos BM och läkare idag. Är sjukskriven till 19 juni och det verkar som att den här läkaren tänker hjälpa mig ända fram till BF om inte FK vill hjälpa mig, så det känns lite skönt det iaf. Men man vet aldrig förrän det är dags för nytt intyg.

Ett bakslag kom rejält, kämpar med många frågor, tankar och känslor just nu. Hoppas att jag fått napp på boende iaf, ska titta på en lägenhet imorgon.

Bebis mår bra. Fina hjärtljud men jag ska in på ultraljud på torsdag för den är så slö den rackaren, känner inte av den så mycket om dagarna. Dem sa idag att det bara va bra iaf men att dem alltid kollar upp ordentligt. Det gör ju ingenting för då får jag ju se mitt underverk igen!!!

Ok. Den där tanten som sagt, kommer när man inte vill och inte alls när man väntar på henne. Så himla onödig energi. Men hoppas att hon kommit och att planerna går som planerat.

Jag håller mina tummar!!! För er båda!!! {#emotions_dlg.flower}

Kram Kram

• MollysMamma

Ja du får höra av dig! Jag vet precis tankar, känslor och oro. Men självklart hoppas vi! Men nu är ni ju i full gång iaf med hjälp osv.

Jag har väl haft en bra dag kan man säga. Lägenheten är min! Det är visserligen ett 2ahandskontrakt i endast ett år, men jag kommer ju från vår gemensamma så jag tar chansen. Gravpenning godkänd så nu kan jag börja slappna av och försöka bearbeta det tunga. Men det kanske börjar lossna lite för mig nu.

Min dator är sönder, söker kontakt hos familjen, så det kanske kan dröja mellan mina svar...MEN JAG TÄNKER PÅ DIG!!!

Lycka till på alla sätt!

KRAMEN {#emotions_dlg.flower}

• MollysMamma

Har fått sett mitt underverk idag! Allt var bara bra. Bebis är perfekt Hjärta ca 2400 gram just nu. Fick även en liten 3D bild på ansiktet, så vacker!!!

Hoppas att det gått bra idag Akinna.

Kramen

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.