• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Jag kan verkligen förstå att den är i vägen! ;) Ha ha Så du är så långt gången! Fy fan va kul! Tittade bakåt i vår resa för ett par dagar sen oh herregud, vi har kört i över ett år! Tänk vad som hänt oss båda! Kan mer än mest känna att du räddade mig och har varit ett så otroligt stöd. Är så glad att jag svarade på din tråd ;)

Ta hand om er så hörs vi snart igen!!!

Kramen

• MollysMamma

Jag tror jag såg att du skrev i september oh jag svarade okt eller nov. Ja herregud! ;) Är glad att fått lära "känna" dig så pass man nu kan genom ord :)

Ha det gott och ta hand om er!!! Försöka få till en date i sommar!!!

Kramen

• MollysMamma

Det är den verkligen!!!

Kram

• MollysMamma

Heeej!!!
    Härligt! Njut för fullt! Mys

• MollysMamma

Hellu! Hur mår ni? Har ni nån snö oh julkänsla??? Det har inte vi...
    Mitt underverk är 5 månader idag! Hon är så stor. 8,030 kg 66 cm lång. Har bytt ut liggvagn mot sittvagn idag ;) Myyys!!!

Ha det gött!!!

Kraaam

• MollysMamma

Hej! Hitta du många fynd?!!
    Här har det börjat snöa! Lite ligger kvar oh hoppas det stannar till julafton :)

Hur mår du?

Det är väl som det är mellan Jeppe oh mig. Vi är tillsammans oh han försöker ställa upp, på sitt sätt. Jag vet dock inte vad jag vill längre hur jag vill ha det. Orkar inte med det här längre...

Har jag nämnt att jag fått ny lägenhet? ;) Vi flyttar iaf i jan jag oh Molly, det ska bli så skönt. Känns inte som ett hem här då jag inte får göra nåt... Men nu så!!!

Ta hand om er!!

GOD JUL

• MollysMamma

Hej!
    God fortsättning!

Mår ni bra?

Molly mår jättebra. Växer oh växer gör hon min "lilla" flicka. Härligt! Ljuvligt att se henne med alla julklappar. Mys! Jeppe jobbar otroligt mycket nu, har inte träffars förrän ikväll faktiskt. Han valde att vara hela kvällen hos sin far på julafton och inte nåt med oss.

Han kommer inte att flytta med oss, men jag har nu ställt några krav och det återstår att se hur det blir mellan oss i fortsättningen. Jag frågade idag om han tänkt på det jag sagt och han sa: Nej inte så mycket men kände att du ville ha allt som jag ville ifrån, men ska tänka mer på det.
    Hur tolkar man det?!!!
    Jag bad om ett datum inom en snar framtid då vi lever under samma tak igen, och det för att jag ska våga tro på oss.

Jag orkar faktiskt inte mer. Molly oh jag har varit fyra dagar hos min mamma oh pappa nu för att jag bara gråter oh inte har någon ork längre...

Får sen ett sms av Jeppe när han gått ifrån oss, där han säger att det verkligen var skönt och roligt att träffa oss båda igen, det var alldeles för längesen...

Oki?

Sa åxå till honom för ett tag sen att jag tycker det känns som att han träffar en ensamstående mamma, där han står utan ansvar. Han sa att han tyckte det var hårt att höra att jag känner så... Men har jag fel eller? Han prioriterar oss inte och vill bo själv, ses när det passar honom...

Ja ja usch!!!

Ha det bäst!

Kraaaaamen

• MollysMamma

Hellu!

Härligt det låter!!! Snart är h*n här!!!

Jodå jag har haft en bra jul iaf. Svårt att släppa honom med tanken men det går.
    Vi ska vara tillsammans på nyårsafton och han ska stanna över natten. Jag hoppas att vi pratar lite men framförallt att jag kanske kan få veta hur jag själv känner.

Jag längtar tills vi flyttar! Längtar efter att få göra Mollys lilla rum och att få inreda vårt riktiga hem. Känns väldigt skönt :)

Ta hand om er nu!
    Gott Nytt År!!!

2011 var ett jobbigt år men åxå det bästa! Nu kan ju 2012 bara bli toppen!

Kram i massor!

• MollysMamma

Hej! God fortsättning!!!

Nyårsafton var härlig. Lugnt och mysigt, bara jag och min lilla familj.
    Jeppe och jag pratade inte om framtiden. Jag tog inte upp ngt jag försökte bara känna efter. Jag ska prata när vi ses nästa gång.

Men det pirrar i kroppen och jag vill verkligen försöka igen. Han stannade över natten och det blev äntligen kyssar!!! Som jag saknat dem!!!
    Vi kysstes och kramades, log och skrattade, pratade och kysstes lite till. Det var så härligt!!!

Hoppas ni haft ett bra slut och en bra början!!!

Kraaam

• MollysMamma

Hej!!!

Hur mår ni? ;)

Molly är jätte förkyld, slog till i fredags kväll. Stackars liten. På fredag ska vi till BVC oh ta 6 mån vaccinationen. Herregud hon blir 6 mån på lördag! Tiden går så fort.

Jeppe oh jag har träffats, pussas o kramas, han har sovit över till idag med. Han har inte tänkt vidare på vad jag sagt men jag pratade med honom idag igen, fick ur mig vad jag ville oh han stack ju inte iaf ;)

Sa iaf att innan Molly fyller ett ska vi bo tillsammans om vi båda känner nu att vi vill satsa på varann. Sa att jag nått gränsen och att det är mitt sista försök.

I februari åker jag och Molly på kryssning med familjen, spännande. I maj åker jag, Molly och min mamma utomlands som 30 års present till mig!

Känns skönt att ha lite att se fram emot ;)

Nå har du några känningar? ;)

Kram Kram

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.