• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Ja jag hoppas att dem åker av sakta men säkert sen Flört
    Va tråkigt gumman med denna oro men tyvärr är man orolig hela tiden. Det tar tid innan man kan släppa den tyngsta oron, men det är viktigt att vi gör det. Njuter istället för att missa det underbara med att vara gravid.

Ja när jag tänker tillbaka så har vi haft en lång resa här tillsammans och ännu är den inte slut, hoppas jag!
    Kan inte sluta tänka att det vore kul att ses framöver med våra underverk bredvid oss Glad

Vår lägenhet är nu ute på nätet för försäljning och första visningen är på söndag. jag förlorade ju lägenheten jag fick napp på så nu är jag på ruta ett igen, bara att söka vidare...

Ta hand om er!

Kram Kram

• MollysMamma

Helt klart så man måste tänka. Tråkigt och inte så lätt men som du säger är det ju inget vi styr över...
    Spännande att berätta för familjen, dem kommer stor böla!!!

Javisst är det en bra idé! Helt klart måste vi försöka få till en träff efter allt vi gått igenom här tillsammans! Ännu är det inte slut mellan oss...hoppas jag...ha ha ha
    En träff i en sandlåda nästa sommar Hjärta

Nej det var ett bakslag måste jag säga. Jag söker vidare och hoppas på det bästa, tyvärr blir det ju så att jag måste ta första bästa beroende på hur det går med lägenheten, vi har ju våra första visningar på söndag och tisdag. Du kan ju kolla hemnet.se om du vill se vad jag måste lämna. Södermanlands län Oxelösunds Kommun Glad
    Jag har stått i kö sen februari och tyvärr är det inte tillräcklligt härikring just nu men jag kämpar på.

Ta hand om er!

Kramen

• MollysMamma

Herregud det känns som om det var igår för mig! Vet precis hur du/ni känner det!!! HÄRLIGT!
    Är så himla glad för er skull!

Jag letar och söker bland både privata och större fastigheter, det står helt still.
    Vår lägenhet är fyran. Frösängsvägen 78

Ha det bäst!!!

Kram Kram

• MollysMamma

Ja visst är den fin... Har lagt ut två bilder i bildboken idag, måste du titta på Glad
    Grattis till jobbökningen! Gör ju massor när det är dags!!!

Jag spolade mina under utredningen. jag fick dock tuffa komplikationer men det var då man upptäckte att min högra äggledare var kroniskt inflammerad, så efter många tuffa pärser så har jag nu fått den bort opererad. blev gravid med ivf nr två 2 mån senare och har inte, peppar peppar, haft ont i "magen" efter det.

Stort lycka till nu då!

Kram på er!

• MollysMamma

Hellu! Hur är det med er?!!!
     Var hos BM idag, oj nu är det nära Glad Vi skrev ner hur jag vill ha det vid förlossningen, sammanfattade hur graviditeten har varit, ja det är härligt!

Jeppe har skrivit lite med mig. Säger nu att han saknar mig och vill träffa mig, men att det han gjort mot mig börjat sjunka in i honom nu och han vet inye om han kan se mig i ögonen. Säger att han skäms som få. llt detta för att han i grund och botten blev rädd... ja vad tror man??? Har försökt träffas i ett par veckor nu, han påstår att han jobbar mycket så våran "date" har gått från bio till middag till en ev lunch i helgen, om han får tid... hmmmm

Budgivning på lägenheten började redan idag, jag förstår dock inte hur det fungerar men jag har fått sms idag om att budgivare ett lämnat första budet och det såklart utgångspriset. Får se vad som händer men den är ju såld iaf kan man ju säga.

Jag har idag tittat på en lägenhet, ska lämna besked på måndag om intresse. Jag tar den gärna men vi var tre st och alla visade visst intresse så håll tummarna för mig.
    Ska även kolla en lägenhet imorrn, men andrahandskontrakt i ett år tyvärr, men vi får se, var fler intresserade där med.

Ja det var en uppdatering från mig Flört lill*n mår bara bra!!!

Ta hand om er!!!

KRAM KRAM

• MollysMamma

Hej! Visst är det en härlig bekräftelse på ett liv som växer när alla symptomen kommer! Åh bara ta dem med ett leende Glad

Mysigt att äntligen få komma med dessa nyheter till familjen.

Vi har sålt lägenheten om inte köparna ändrat sig över helgen, dock utgångspriset men nu kan det vara över.
    På måndag får jag besked om två lägenheter så håll tummarna att jag åtminstone får en av dem Flört

Träffade Jeppe en snabbis igår... kändes bra att få träffa honom och prata med honom, men det värker i hela min kropp. Jag älskar honom fortfarande...

Hoppas ni haft och får en bra midsommar och helg!!! {#emotions_dlg.flower}

Kram Kram

• MollysMamma

Hellu! Blidde det några fynd Rocky???

Ja jag jagade den jävla snubben på firman som hade ettan hela kvällen igår och idag för ett besked då han lovade att höra av sig under dagen igår...vilket jävla sätt! Har inte hört nåt... Men jag fick lägenheten på andrahandskontraktet iaf. En tvåa som jag får hyra ett år, känns skönt att veta att jag har ett hem men jag kommer ju få söka nytt hela tiden ändå...

Jag hoppas ju att Jeppe oh jag kan finna tillbaka till varann oh få vår familj en vacker dag, men jag är tveksam. Men man vet inte hur man känner, varken han eller jag, när underverket är här.

Hoppas ni mår bra i sommar värmen! Solig

Kram Kram

• MollysMamma

Hellu!

Klart vi håller tummarna!!!

Värme & sol är ju fin fint, men oj va jag lider om jag får säga så... Ni förstår mig rätt. Jag är så himla svullen och värmen tar knäcken på mig, orkar knappt röra mig. Nu får min lill* älskling gärna komma ut! Hjärta

Idag har jag & Jeppe hämtat barnvagnen, åh den är så fin. Vi har haft en väldigt trevlig dag, kunnat prata & skrattat det har känts toppen.

Hoppas ni har det bra! Vore ju grymt om vi fick till en träff nästa år med 3 guldklimpar!!!

Ha det bäst!

Kram Kram

• MollysMamma

Hellu!

Då hoppas vi på ett Plus inom snar framtid Rocky! Men skönt att utredning är "klar" och att ni "bara" har att höra av er för hjälp annars. Hoppas, Hoppas, Hoppas...

Tack för erat stöd. Jag tycker åxå att Jeppe verkar ha mognat och vuxit och förhoppningsvis fortsätter han göra det. Jag kämpar med känslorna och med att inte höra av mig till honom för ofta, vill ju att han ska vilja träffa oss...

Hur mår ni Akinna? Hoppas att ni mår bra alla tre!!!

Kram på er!

• MollysMamma

Låter som att allt är precis som det ska vara Akinna! Så härligt!!! Förstår att det är härligt att uppleva glädjen och kärleken hemma hos er Hjärta

Jag har BF den 17 juli så jag har idag gått in i vecka 38+1, igår va det exakt 2 veckor kvar. Nu kan h*n komma närsomhelst!!!

Kram Kram

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.