• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

finbusen skrev 2010-10-13 22:33:39 följande:
    Har inget planerat så det är nog ingen risk.
    Men vart ligger det exakt?
    ligger vid sicklas köpkvarte..... buss 71 från slussen
  • kcs
    carroimsdal skrev 2010-10-14 22:51:49 följande:
    ja jag tycker också vi åker dit tillsammans
    men om det går tvärbana ut dit borde vi kanske satsa på det så alla får plats?Bor du i sthlm nu?
    Vi ska ses på onsdag igen så joina oss=)
    det går bara tvärbana till sickla sen måste man ändå ta buss......jag möter er på plats annars blir vi föööööööör många på en buss
    Bellcell skrev 2010-10-14 22:16:04 följande:
    jag heter hanna och är 24.
    bor i malmö.
    har en dotter på 1,5.
    ensamstående.
    träffar gärna nytt folk!

:)
    hej hej alla vi bor i sthlm hoppas du flyttat hit då=)
  • kcs

ja vid entren av leklandet som ligger vid sicklas köpkvarte.... buss från slussen 71 eller tvärbana tilll sickla och där efter buss 'ändå..... nog bäst att alla träffas där då man måste ta buss och alla har barnvagn.....

Joohanna88 skrev 2010-10-16 00:29:36 följande:

Det låter roligt, jag kommer! Mer exakt vart ska ni mötas? Entren vid leklandet? :)

roligt att du vill hoppa in=) välljommen
  • kcs

asså någon som har varit i sickla? e det långt att gå från stationen till köpkvarteet? någon som vet?

• kcs

pratade med min brors sambo och hon säger att det finns två lekland men den största ligger vid willis att man tar salsköbanan från slussen går av i sickla och promenerar dit tar typ 10 min som juhanna säger=)  då kan alla mötas i slussen och åka tillsammans.... så får man en liten promenad också hihihi

• kcs
    Mallefnatt skrev 2010-10-16 21:59:54 följande:
    vad heter det andra leklandet?
    det finns två andys enligt henne men ena kanske är stängd.... för att den som ligger vid den sidan av köpkvarteet säger hon är en jätte liten lokal och den som ligger vid willis är också andys men är mycket större..... hon jobbar i sickla och har sett det så..... men ena kanske är stängd och kanske va gamla andys....men men vi träffas i slussen och tar saltsköbanan och åker tillsammans eller?
  • kcs
    Josenoah skrev 2010-10-17 16:32:33 följande:
    Åhhh Heej alla unga mammor!! *Äntligen*

Är själv ung mamma och letat efter en sådan här grupp =)) Jag är mammaledig med min lilla prins om dagarna som är 8 1/2 månad gammal jag själv är 22. Vi bor på Värmdö i ett hus men är ofta inne i stan och flänger :)

Får jag hoppa in i eran mammagrupp? Skulle vara så kul att träffa några i sin egen ålder som har barn. Har mest träffat 34 åringar och uppåt, absolut inget fel med det, men skulle vara så kul att lära känna lite unga mammor oxå :)

Vi kan dem flesta dagarna i veckan =)

Hälsning Jossan och Noah
    vällkommen=)
  • kcs
    Vronka skrev 2010-10-18 08:48:07 följande:
    Vi följer gärna med till leklandet! Är det på onsdag ni tänkt er?
    Vi möter nog inte upp i slussen dock, utan åker till gullmars och tar tvärbana+buss därifrån=)
    okej perfekt=) du har mitt nummer ifall du inte hittar=)
  • kcs

som kommer att åka

kcs
    carromisdal
    juhanna
    mallefnatt
    vronka
    novasM
    martina
    lina87
    lillzandra
    ida
    joohanna88
    josenoah

om jag har glömt någon så snälla skriv in er så att vi vet

• kcs
    carroimsdal skrev 2010-10-18 14:23:14 följande:
    vilken tid ska vi ses i slussen?

Idag har Knådden (Leo) fått sin andra omgång av vaccinations sprutor hoppas inte att han får feber eller något , fick inte det förra gången. Imorgon har vi TBC spruta också OM han håller sig fri från feber.
    Så om jag inte skulle komma på onsdag vet ni varför. Men det ska nog gå vägen

Annars skickar jag ett sms=)

Gick omrking på babyland och babyproffsen här om dagen.. helt galet. man vill juh ha nya vagnar hela tiden Tungan ute
    ja jag sa juh det jag e helt besatt att jag vill köpa ny vagn hahahah.... stackars pussa han från mig=)
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor