• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

då säger vi fredag tjejer=) låter kanon.... kl 2 i kulturhuset så ser vi därifrån vad vi kan göra=)

• kcs

japp fredag nästa vecka=) kl 14 kulturhuset=) syns däre då tjejer

• kcs

nedre ingången som är stängd som ligger i plattan ?

• kcs
    NovasM skrev 2010-09-23 10:42:02 följande:
    Är det imorgon ni ska ses? Får man följa med? :)
    klart du får följa med=) vad roligt att vi blir så många nej vi ska träffas fredagen den 1 ocktober i kulturhuset nedre ingången vid plattan=) längtar bara
  • kcs
    Juhanna skrev 2010-09-23 10:36:08 följande:
    Fredag passar mig också, tror jag. Ska höra med gubben om han kan hämta stora tjejen på dagis bara.

ja klart du ska ha med henne också=) det är en tid som man omgås med andra barn samt dina egna=)

• kcs
    Mallefnatt (Cattis) , 23 år , Upplands Väsby, Isac född 20/4-08, Ella född 14/8-10
    NovasM (Sandra), 25 år, Högdalen, Nova född 28/11-09
    Kcs (karolina) 23 år. vällingby, Liam född 17 juni 2010
    jag skickar mitt nummer till era med i inkorgen ... så vi inte tappar bort oss när vi ska ses... och hoppas ni andra gör det med
  • kcs

ja jag tycker med att man kan väll hitta på något annat men det är juh bara få som har barn som kan leka vi andra har för små då  är det svårt att hitta något annat man kan göra....

• kcs

men gud vad glad jag blir att vi blir så många=)

Mallefnatt skrev 2010-09-25 21:18:45 följande:
    Lekland?
     ja skulle vara jätte kul vart ligger det?

blir jätte glad att vi ändå lyckats fixa en ung mamma grupp..

ska bli roligt att träffa alla.

ni andra försök tänka på vad vi skulle kunna hitta på så planerar vi när vi träffas allihopa
  • kcs
    Mallefnatt skrev 2010-09-26 18:55:55 följande:
    Det finns flertal lekland runt om..

Veddesta,Täby,Arlanda/märsta,Tumba.Skärholmen.

Det är väldigt smart idé för oss med lite större barn också så kan dom roa sig samtidigt som man kan prata lite granna.. Min son sitter väl still 10 min kanske sen är det full rulle.. och jag kan bara tänka mig hur mkt jag kommer få jaga han på fredag ändå..

Många har hittils sagt att dom skall komma till Kulturhuset på fredag.. men vet tyvärr av erfarenhet att många är väldigt på och sen kommer dom inte.. Hoppas verkligen nu att folk kommer =)

Men för er nya kl 14 på kulturhuset på fredag 1 oktober. Vi ses utanför på plattan och går sen tillsammans upp.
    ja jag vet har sett andra trådar att det aldrig blir av det är just därför jag tog mer kontakt genom att ¨få allas nummer....

jag kommer defenitivt att vara där hoppas någon mer än jag kommer
  • kcs
    Fiaw89 skrev 2010-09-26 12:50:23 följande:
    Hej hej! Sofia heter jag, 21 år och har en liten pojke på fyra månader som heter Liam :)

skulle jättegärna komma på fredag. Vart nånstans tänkte ni träffas?
    vad roligt att du hängde på=)
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor