• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

vad roligt att ni blir några styckna imrgon..... vi syns nästa vecka iställer=)

• kcs
    Vilka är de annars som kommer på onsdag?
    startar en lista, så har man lite mera koll på läget!

Fiaw89
    Mallefnatt
    carroimsdal
    Bellyboo
    kcs

jag möter er också på plats....

jag har en liten sitt del till pojken det är bilbarnstolen som ligger på vagnen med en adapter den är svart

• kcs

ja sickla för mig med.... det är ju långt för oss andra.... man ska ju träffas på nya ställen då man utforskar vad som finns=) kl 13 sickla på onsdag då vi får se en ny lekland=) tack för idag tjejer=) hade det jätte myssigt

• kcs

ja det är juh kanon att ha flera olika ställen att tråffas..... hoppas ni kom hem bra=)

• kcs

naw förlåt :( stackarn lovar att ge honnom en stooooooooooooor puss nästa gång=) o va skönt ja hon var ju mer pigg en liam och leo som bara gnällde hahah

• kcs
    Maseralda skrev 2010-10-13 21:00:16 följande:
    Jag kan tyvärr inte på onsdag, ska på återbesök på MVC då.
     nej vad tråkigt men du kan juh komma efter=) vilken tid ska du dit?
    NovasM skrev 2010-10-13 21:04:16 följande:
    Sickla låter jättebra. Och jag VET att jag inte är upptagen då utan garanterat kommer att följa med. Till slut, även om det tog sin saliga tid..*haha*
    ja hoppas du kan då=)
  • kcs

till sickla uden eller kaj finns tvärbana från alvik och själva sickla finns saltsköbanan från slussen.... vet ej var leklandet ligger=)

carro vad gulligt att han tyckte om den hihih lille leo

• kcs

ja jag var inne på den blev skit glad dom har min cafee hahahhaha weyns coffe =) hahah

• kcs
    finbusen skrev 2010-10-13 22:11:32 följande:
    Denna gång hänger jag på! =)
    vad roligt hoppas du inte får hinder=)
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor