• Kelly1994

okej med incest??

För ungefär ett år sedan läste jag om en kille som hade SEX MED SIN SYSTER. Hans flickvän var gravid och 'gick in på dem'.
    På den artikeln hade många kommenterat att de också skulle ha sex med sin syster om hon var snygg, och jag har nog aldrig varit så chockad.

En kille jag vet sa att han inte tycker det är fel för att det är bara så 'reglerna i vårat samhälle är'. VAFAN!? Vilket bråk det blev...

HUR ÄCKLIG FÅR MAN BLI???? Incest är det absolut äckligaste som finns och jag mår illa och känner mig obekväm i hela kroppen när jag tänker på det, usch!!!!!!!!!!

Vad tycker ni om incest?

• Svar på tråden okej med incest??
  • Utrustad Grabb2k
    HäxanSurtant skrev 2010-09-13 02:30:35 följande:
    Fan nu blev jag avis..  Hade också velat ha energi nog att knulla en halvstad efter krogen!
    Ölen ger oss kraften. Lite som svärdet i stenen, eller som vi säger, kuken i tvåan.
  • HäckHäxan
    Stofilen skrev 2010-09-13 02:31:10 följande:
    Det var extra kul i natt när vi var berusade då.
    Så nu är ni nyktra, sobra och rätt trista igen eller vad? Tungan ute
    Jag gillar vanilj iaf om det handlar om valet av bulle!
  • Utrustad Grabb2k
    HäxanSurtant skrev 2010-09-13 02:32:25 följande:
    Nej fan, humöret är på topp, rabarbersvaj och kåta som fan. Får inte glömma skitfulla!
  • Stofilen
    HäxanSurtant skrev 2010-09-13 02:32:25 följande:
    Jag börjar nyktra till nu.

Hoppas du skriver upp allting nu. 
  • HäckHäxan
    Utrustad Grabb2k skrev 2010-09-13 02:31:47 följande:
    Ölen ger oss kraften. Lite som svärdet i stenen, eller som vi säger, kuken i tvåan.
    Åhh sista biten lät ju jävligt lockande. Tungan ute Öl är äckligt! Svärdet i stenen är en rolig film.
  • Utrustad Grabb2k
    HäxanSurtant skrev 2010-09-13 02:41:06 följande:
    Åhh sista biten lät ju jävligt lockande. Tungan ute Öl är äckligt! Svärdet i stenen är en rolig film.
    Som att spänna på en halvdrogad 17 åring med falskleg. Krux att ta sig in med omöjligt att få ur den. Rena är dom inte heller, fyfan.
  • HäckHäxan
    Utrustad Grabb2k skrev 2010-09-13 02:34:44 följande:
    Nej fan, humöret är på topp, rabarbersvaj och kåta som fan. Får inte glömma skitfulla!
    Stofilen skrev 2010-09-13 02:35:21 följande:

Tror du får börja fylla din kompis igen grabben, innan han blir helt skevt nykter och trälig.

Ledsen herr Stofil, jag är fan inte din personliga assistent, vill du ha något uppskrivet, gör det själv! Skål
  • HäckHäxan
    Utrustad Grabb2k skrev 2010-09-13 02:42:02 följande:
    Som att spänna på en halvdrogad 17 åring med falskleg. Krux att ta sig in med omöjligt att få ur den. Rena är dom inte heller, fyfan.
    Jag vet inget om den biten, ingen av de 17-åringar jag vart med har varit drogade.
  • Utrustad Grabb2k
    HäxanSurtant skrev 2010-09-13 02:43:37 följande:
    Stofilen skrev 2010-09-13 02:35:21 följande:

Tror du får börja fylla din kompis igen grabben, innan han blir helt skevt nykter och trälig.

Ledsen herr Stofil, jag är fan inte din personliga assistent, vill du ha något uppskrivet, gör det själv! Skål
    Det ska jag göra. Grabben ska introduceras till tvåan. Underbar son :) Måste lära han allt farsan kan!
  • Utrustad Grabb2k
    HäxanSurtant skrev 2010-09-13 02:45:11 följande:
    Jag vet inget om den biten, ingen av de 17-åringar jag vart med har varit drogade.
    Har du aldrig stått utanför toaletterna för att slinka ner några tabletter i damernas glas när dom går in?
Svar på tråden okej med incest??