• Kelly1994

okej med incest??

För ungefär ett år sedan läste jag om en kille som hade SEX MED SIN SYSTER. Hans flickvän var gravid och 'gick in på dem'.
    På den artikeln hade många kommenterat att de också skulle ha sex med sin syster om hon var snygg, och jag har nog aldrig varit så chockad.

En kille jag vet sa att han inte tycker det är fel för att det är bara så 'reglerna i vårat samhälle är'. VAFAN!? Vilket bråk det blev...

HUR ÄCKLIG FÅR MAN BLI???? Incest är det absolut äckligaste som finns och jag mår illa och känner mig obekväm i hela kroppen när jag tänker på det, usch!!!!!!!!!!

Vad tycker ni om incest?

• Svar på tråden okej med incest??
  • Kelly1994
    Hula Hoop skrev 2010-09-12 19:36:44 följande:
    NEJ NEJ NEJ!!!!

Jag skulle aldrig, någonsin kunna ha sex med mina bröder, föräldrar eller resten av släkten heller.

familjen är min trygghet, vi hör för alltid ihop. Familjen och sex hör på inga villkor ihop.

Jag tycker det är sjukt att ha sex med ett syskon, jag skulle aldrig kunna göra det. USCH!!!!
    BRA med en vettig människa!
  • Hula Hoop
    Kelly1994 skrev 2010-09-12 19:44:09 följande:
    BRA med en vettig människa!
    Tack, kul att någon tycker man är vettig.
  • Anonym (Hanna)

Jag skulle aldrig kunna tänka mig att ha sex med ett syskon/släkting/ja ni fattar. Men om andra syskon vill ha sex med varandra dömer jag inte dem utan det är upp till dem. Jag dömer aldrig någon pga deras sexliv och tycker att allt är ok så länge det inte skadar dem som utför det.

• KlasKristian

Känns ju som om det fattas någon rätt central del i skallen om man tänder på medlemmar av sin egen familj.

• Hannah74

Jag skulle aldrig ha det. Men om nu de vill ha de så är det inte min sak att döma dem för det.

Skillnad om det är förälder och barn lr när någon av parterna har makt över den andre.

Men om båda vill, är vuxna. Då får de göra precis som de vill.

• Ullio

Jag skulle aldrig komma på tanken.
    Men, om det handlar om 2 personer som är syskon i biologisk mening, men inte vuxit upp tillsammans eller på annat sätt skaffat sig en syskonrelation, så är det kanske inte samma sak? (vet inte hur det såg ut i just det här fallet dock.)

Så länge de inte skaffar barn så..

• Mad as snow

För mig är det inte "okej" med incest. Jag vill inte knulla med min syster. Men jag begriper att det finns folk som vill det, med sina egna familjemedlemmar (säkert med min syster också i och för sig...). Jag begriper att mina känslor och min värdegrund kan skilja sig diametralt åt från andras. Jag begriper att om två vuxna människor har sex på lika villkor så vore det fullständigt hysteriskt av mig att ha en massa negativa åsikter om den saken,

Ja, det är ett påhopp.
  • Stofilen

Jag har en tvillingsyster. När vi var yngre och våra föräldrar åkte hemifrån hände det att vi testade varandra när vi var ensamma. Äckligt kanske ni tänker, men det var ett ypperligt tillfälle där vi faktiskt kunde få träna med varandra och lära oss utan att skämma ut sig.

Inget fel med incest! 

Svar på tråden okej med incest??