• 0fia

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Tack alla ni! jag tror förstås inte riktigt på det än. Är bara på äl +11 och BIM-5 så mycket kan hända men jag håller tummarna.

Lövfallet - fint kryss där!!!

Kramlo - säger som ovanstående, håller tummarna för bra provsvar! Vad är det de kollar?

• 0fia

Fru höst - attans vad surt, kurvan som ser så fin ut

In the making - När skall du testa? Kurvan ser ju toppen ut!

Lövfallet - impdipp idag?

EGO - kan berätta att dagens test är dubblet så starkt som gårdagens. Känns totalt helt overkligt!! Jag vet inte hur många gånger jag kolla på testen.

• 0fia

Lövfallet - jag är lite vimsig glömde att du skulle på utredning/behandling?!

• 0fia

Lövfallet - jag känner inte så mycket alls. Möjligen har jag lite svårt att sova men jag har en stor tenta på fredag och är nervös över den. Är ensam hemma nu i några dagar vilket jag inte var på säkert 2 år så det kanske också spökar lite. Testet blir iallafall starkar och starkare och i em tänkte jag ringa till MVC för inskrivning. Jag vill göra ett tidigt ultraljud eftersom jag hade ett knasig missfall innan förra graviditeten. Det gäller väl att säga att jag är extra orolig för att få till det . Är lite nervös för att ringa bara, jag har ju inte ens passerat BIM men skönt att ringa hemifrån och dessutom när ingen annan är här...

Lövfallet - kurvan ser ju fortsatt fin ut. Brukar du ha en dipp runt dag 5? Annars kanske det är på g nu trots allt

In the making - Du ser ju ut att ha en trifasisk kurva denna gång. Superspännande ju! Har du testat än?

Fru höst - Håller med ovanstående, trist med spotting och tempsänkning

• 0fia

Tentan idag gick åt skogen tror jag... Jag har ju verkligen inte alls kunnat koncentrera mig. Får svar om ca en mån så fram tills dess skall jag fokusera på grav och jul

Bobofina - det borde väl kunna bli något trots allt? UVI måste väl inte förstöra?! Jag håller tummarna.

Bengalen - jag röstar för att du skall ha oäktingtvillingar .

In the making - ojojoj, shit pommes frites vilken fin kurva!!! Nu håller jag tummar och tår de närmaste dagarna.

Lövfallet
    - hmm konstig dipp idag igen....Obestämd

Vi4 - kan du dra din story kort igen?! Är det äggdonation som gäller nu? Hur fungerar det? Vad är det för hormoner du och Bengalen tar?

• 0fia

Vi4 - tack för uppdateringen. Låter obeskrivligt jobbigt att förlora ett barn.... Nu håller jag tummarna för att det skall lyckas för er och att det skall börja växa ett litet syskon i magen!

• 0fia

Stort grattis In the making!!! Vad kul med lite fler plus!!! Jag hoppas det smittar och det kommer ännu fler plus inom snar framtid

• 0fia
    Den lilla M skrev 2011-11-28 08:33:29 följande:
    ja man kan ju hoppas fast det har ju inte hänt förrut  har ändå tempat under 14 cykler.. Tack för lite pepp!!

Men har den gått ner så där tidigare då? Annars är det ju väldigt lovande ... Det stämmer ju med imp-dipp tidsmässigt...
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*