• 0fia

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

SaraK83 skrev 2011-08-15 21:28:42 följande:
    Själv har jag börjat smörja med prgesteron salva sen 4 dagar och tror jag känner av det. Läste att man kan få lite olika grav. symptom av det. Jag har Ömma, svullna bröst och väldigt mkt creamy. Hoppet finns dock att det är något annat som känns Förvånad.

Håller tummarna!
  • 0fia

SarK86 - Jag ser ett streck! Har du testat igen nu på morgonen?

• 0fia

Jag hinner inte riktigt med....

SaraK, Bobofina, Kinderägg och Vi 4 - vilka fina kurvor. Ser bra ut den här månaden, Spännande!!!

Själv försöker jag klura ut hur vi skall få till lite mys i tid. Att jobba 10 timmar om dagen är lite tungt, speciellt  när maken går och tränar på kvällen sen. Går och lägger mig nu, ensam....

• 0fia

JAg gjorde mitt första vul med ett i typ 5+4 och då kunde man se en hinnsäck men inte så mycket mer. I 7+1 såg jag hjärtslag... Det är dock inte säkert att man kan se det så tidigt.

SaraK - Hoppas du får lämna HCG imorgon så att man objektivt kan se om det stiger eller inte. Varannan dag skall det ju dubblas.

• 0fia

Måste fråga er proffs om någonting...

Eftersom min temp känns högre än vid förra graviditeten så har jag kollat både morgon och kväll. På kvällen är temep 0,2-0,2 grader längre än på morgonen. Skall det inte vara tvärtom?

• 0fia

Fru höst - skum kurva, kanske är du gravid trots allt?!

SaraK - Din kurva ser ju galant ut!!!! Jag tror du är gravid!!! Mina test var jättesvaga i början i mååååånga dagar.

• 0fia
    Du och Jag ver2 skrev 2011-08-29 21:54:43 följande:
    oh - ew flytningar nu!! Å ÄL värk! ÄL testet visade dock nada, men, äh, vi körde ändå! Man kan ju missa stegringen med, så dumt å missa chansen!

Jag har också haft äl-känningar men inget utslag på testen. För egen del tror jag dock att kroppen av ngn underlig anledning hoppat över äl denna gång eftersom jag heller inte fått någon tempstegring. Känner mig lite snuvad på den här månaden....
  • 0fia

Är lite deppig, ingen tempstegring och inte posititvt på äl-testerna = ingen ägglossning. Har aldrig hänt tidigare.

• 0fia
    Du och Jag ver2 skrev 2011-08-31 21:57:59 följande:
    Samma här Inget utslag å en lika hoppig kurva som vanligt... Dock hade jag EW igå å lite ÄL känningar i dagarna som varit - men inte alls lika mycket som förra månaden.

Tror du att du har äl då? Varje gång jag testat totlt kanske 10-12 gånger har jag fått utslag på testen. De månader jag tempat hr det också alltid kommit en stegring...
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*