• 0fia

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Hej hopp! Jag hoppar in här. Har redan lagt till min länk i listan.

Jag är 33 år och är på andra försöket, andra barnet. JAg borde haft äl i helgen men tempen har inte gått upp så jag känner mig lite deppig. Dock skall sägas att jag varit mammaledig tills i måndags så jag har tagit tempen lite olika tider men alltid innan jag gått upp. Jag håller tummarna att den höjs imorgon.

• 0fia
    Kinderägg skrev 2011-08-02 20:52:06 följande:

Hej och välkommen hit !!

Själv är jag 36 år och börjar känna mig som en av inventarierna i denna tråd med mina 2 års försök. Håller tummarna för att du bara är här på en snabbvisit innan du går vidare till gravidtrådarna.  

Och jag håller tummarna för att du inte skall behöva försöka så länge till!!Solig Har ni fått någon hjälp med utredning?!
  • 0fia

Undrar om jag haft äl eller inte..... Har ni erfarenhet av hur era kurvor ser ut när ni tagit tempen olika tider? Tills i måndags var jag som sagt mammaled och sov ganska länge på morgnarna. Tog tempen innan jag gick upp. Ägglossning var såklart i samband med att jag börjar jobba dvs jag går upp mycket tidigare på morgnarna. Tar fortfarande tempen innan jag går upp men den har inte alls stigit. Jag antar att det finns två alternativ.

1) jag har inte haft äl
    2) tempen har hunnit stiga pga att jag vaknat av mig själv tidigare = kurvan visar alltså för höga temperaturer innan äl.

Har funderat på om termometern kan vara trasig också men har jämfört den med en annan och de visar samma.

Sen undrar jag också hur mycket eran temperatur stiger under dagen. Min tycks stiga mellan 0,7-0,8 grader.

Vad har ni för erfarenheter?

• 0fia

Pektosa - Supergrattis!!! Nu längtar jag ännu mer tills det är dags för mig att testa. Fast jag tror förstås att jag inte haft äl denna mån....

• 0fia
    in the making skrev 2011-08-03 20:39:05 följande:

Fina temphöjningar hos er alla, det är spännande nu Solig

Inte hos mig Rynkar på näsan
  • 0fia

Du och jag - Va surt! Nu väntar jag iallafall på vad testet visar. Kan mn inte ha en dipp om det bara är en dag?

För egen del så steg tempen till 36,7 idag. Undrar verkligen om jag haft ägglossning och i så fall när...

• 0fia

Du oh jag - jag håller tummarna!

Måste fråga er... JAg fattar inte när jag hade ägglossning. Igår gick tempen upp men äl-testerna var positiva i helgen. Kan den var så fördröjd? Då missade vi äl helt Rynkar på näsan. Kolla gärna min kurva....

• 0fia

SaraK83 - Nu gav du mig lite hopp igen.

Du och Jag - Jag kan absolut se ett streck!

• 0fia

Bobofina - Japp, jag har tempat lite senare de dagarna och håller tummarna för att det är det som är grejen. Skall testa att sänka tempen 0,1 grader.

• 0fia
    Bobofina skrev 2011-08-05 17:21:09 följande:
    Se där vad snyggt det blev då. Jag tror att du hade ÄL i söndags .

Hehe, jag hoppas helt enkelt på det...
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*