Vi 4 skrev 2011-02-15 19:21:25 följande:
Telgebo, då håller vi tummarna för fler symptom
Trassel, ser ju ut som att äl kan ha varit, men det är nog värt att hålla koll nu eftersom det brukar vara senare äl för dig. Om det redan varit kanske det går att tänka lite positivt att du iaf har fått en normal lång cykel så snabt efter mf. Kram!
Bubblamaj, och kinderägg, tack!
Ingen feeling alls här dock! Mina kurvor har ju tidigare ibland också sett så höga och fina ut för att sedan dala dpo 11, 12 eller 13. Idag är det dpo 12 så även om den håller sig högg i morgon med kan den sjunka nästa dag efter det. Så jag räknar med att det inte blivit något.
Bengalen, åh så roligt! Tänk att det verkar fungera! Håller tummarna att det räcker hela vägen!
Kinderägg, vad tråkigt! Har du inte haft spottings vid någon av dina tidigare graviditeter? Betyder det alltså att du är helt säker på att det inte blev något denna månad? Får man fråga vad du har för sjukdom? Usch jag förstår att det är svårt att förlika sig med tanken på att man ev. inte kan få fler barn! Min man ville inte ha fler under en lång period och det var verkligen knäckande, särskilt som jag ju känner hur tiden verkligen är emot en nu. Hoppas att ni får bra svar på era prover och att ni bara behöver en eller två månader till på er. En knäpp tanke jag har är att man skulle kunna ha månader under året som är extra bra för en, jag bygger det på att många verkar få barn samma månad som de fått förut, vet inte om ni känner igen det? Själv har jag blivit gravid två gånger i juli och inbillar mig att det är en bra fertil månad för mig, nu senast var det mars som funkade. Om det inte är så är det ju i alla fall inte fel att bygga upp en förväntanseffekt
Kanske har du någon sådan månad att hoppas kring?
Jag har fibromyalgi och konstant ont, det går dock i skov så ibland är jag jättedålig. Jag har haft spottnings vid en av mina graviditeter men det känns inte så hoppfullt ändå, allt som allt har jag varit gravid 12 gånger nämligen. Har för mig att jag hört nåt om det där med månader faktiskt, undrar om det inte hade med ljuset att göra, att man lättare blev gravid vår/sommar. Fråga mig dock inte vart jag hört det någonstans. Mina barn är födda i mars, maj, juli, augusti och oktober så här är det spridda skurar.