*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Jag är självklart med här, just nu har jag dock inte så mycket att tillföra då det känns som min kropp lagt ner totalt. Är väl antagligen bara tillfälligt som den bråkar men lika jobbigt för det.
Jag är självklart med här, just nu har jag dock inte så mycket att tillföra då det känns som min kropp lagt ner totalt. Är väl antagligen bara tillfälligt som den bråkar men lika jobbigt för det.
Vet hur det är att försöka få till något när man har småbarn hemma, våra är 16 mån, 3 år, 5 år, 5 år, 7 år och titt som tätt en 13-åring också, en hundvalp finns med i familjen och som om inte det var nog så jobbar mannen skift också. På något sätt så får man till det ibland ändå men det känns rätt hopplöst ibland. Det absolut tråkigaste med en stor familj är att alla verkar tro att dom får lägga sig i, brukar ofta få höra: Nä men någon till kan ni ju inte skaffa, det blir för jobbogt för er, eller det klarar inte er ekonomi av. Som mamma får jag inte heller klaga över att det är jobbigt ibland eftersom jag själv valt att skaffa en stor familj. Så dom som har ett eller två barn tycker aldrig att det är jobbigt då eller vad ?!
Hur som helst, jag älskar min stora familj och vi vill utöka den, det är därför jag är här med er.
Idag känner jag mig på bra humör, efter min långvariga blödning så har jag varit en riktigt torrboll, kan tänka mig att det är så det är för vissa i klimakteriet, helt enkelt öken. Idag känns det som det finns hopp, verkar som att det trots allt finns en och annan oas i min öken och det måste väl vara ett gott tecken ändå ? Kanske kanske tänker min kropp börja samarbeta med mig igen, håll tummarna för att den börjar om på ruta ett snart igen.
Äntligen äntligen är jag tillbaka på ruta ett hoppas jag, jag blöder då som en tok så det måste ju vara mens denna gång. Inte ofta man är glad när man får mens men just nu är jag överlycklig, har varit några jobbiga veckor men nu är dom kanske förbi.