Inlägg från: Minnie69 |Visa alla inlägg
  • Minnie69

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Låter som gravhormoner i kubik. Ha inte för stora förhoppningar på "efteråt", Verkar kunna bli glest ett bra tag efter nyanländ familjemedlem för många (en annan inkluderad ).

• Minnie69
    PåvägMotSyskon skrev 2010-09-12 14:25:06 följande:
    vaginalt? du menar väl därbak? eller finns de en vaginal temp också? inte så insatt i tempar, mer än därbak, muntemp + örontemp.

nån indikering till äl denna månaden?
    Har för mig att FF rekommenderar vaginalt tempande om man får ojämna tempar med t.ex. mun-temp. Jag fick den rekommendationen av dem, men jag har hållit mig till muntemp iaf......... Enligt dem ska det ge den mest korrekta tempen har jag för mig
  • Minnie69
    mallanis skrev 2010-09-12 15:03:24 följande:

Hej tjejer!
    Fick äl utslag på stickan igår och inget idag men har inte fått någon temphöjning? En sån där månad utan äl kanske ? Uch jag som verkligen haft äl känningar men det kanske inte lossade ändå då.... =/  skit också...

Vänta och se, det kan ju ta några dagar innan det släpper ibland
  • Minnie69
    PåvägMotSyskon skrev 2010-09-12 15:58:00 följande:
    Vaginal?? du menar väl i nr2 som man gör på barn?? Jag vet att den vägen är den bästa  för att få korrekt temp, än vad man får i munnen. Men de känns rätt jobbigt o behöva ta där varje gång, munnen är ju så enkelt.. Min temp har då funkat rätt skapligt som jag tempa me nu 2 gånger (o 2.a gången gravid) och jag hade aldrig tempat innan för någon av mina 2 tidigare graviditeter.
    FF rekommenderar vaginalt har jag för mig. Inte analt, men ska let fram infon.....
  • Minnie69

Oralt anses väl duga för det mesta, men när man får  väldigt hackig kurva så dyker vaginal-tipset upp

• Minnie69

Sex 5 ggr varje dag. I wish

• Minnie69

Här blev det aktivitetslöst under helgen efter fredagens "snabbis" då lillan tupplurade precis när pappa kom hem från jobbet. Sedan var karlskrället sjuk och hade jätteont i magen och motstod stringent mina övertalningsförsök (Liiiiite får man väl offra sig? , nä det tyckte inte han). Eftersom han typ aldrig är sjuk så kändes det väl lite elakt att försöka tvinga honom så jag nöjde mig med ett löfte om försök ikväll. Ok tills jag började misstänka att det kanske var så att tåget gick igår. Tycker LH-stickorna börjar tappa färg på test-strecket. Flytningarna verkar dött ut och dessutom så hade jag värsta/mesta draget från höger äggstock under lördagen. Då stack det ordentligt vid höger äggstock ett tag. Tack och lov för fredagens snabbis iaf. Den är isf hela vår insats i bebislotteriet den här månaden Tungan ute. På plussidan så kan jag isf nöja mig med att kasta mig över honom efter jobbet idag och sedan kan vi vila från verkstaden. Det vi båda längtar mest efter. Låter lite krasst och kallt, men det har verkligen inte varit något "nöjesåkande" i någon större utsträckning

• Minnie69
    Bjornis skrev 2010-09-13 10:33:49 följande:
    You wish? Haha. In my worst nightmares säger jag. . Efter 2 ggr får jag skav. Men iofs, ju mer man gör det desto mer vill iaf jag göra det.
    Nja, inte så mycket för egen del som för "verkstadens"
  • Minnie69

Efter 3,5 veckors krystat "måste-sex" så vill vi nog mest få ta några veckor ledigt från verkstadsgolvet

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*