*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Låter som gravhormoner i kubik. Ha inte för stora förhoppningar på "efteråt", Verkar kunna bli glest ett bra tag efter nyanländ familjemedlem för många (en annan inkluderad ).
Låter som gravhormoner i kubik. Ha inte för stora förhoppningar på "efteråt", Verkar kunna bli glest ett bra tag efter nyanländ familjemedlem för många (en annan inkluderad ).
Hej tjejer!
Fick äl utslag på stickan igår och inget idag men har inte fått någon temphöjning? En sån där månad utan äl kanske ? Uch jag som verkligen haft äl känningar men det kanske inte lossade ändå då.... =/ skit också...
Oralt anses väl duga för det mesta, men när man får väldigt hackig kurva så dyker vaginal-tipset upp
Sex 5 ggr varje dag. I wish
Här blev det aktivitetslöst under helgen efter fredagens "snabbis" då lillan tupplurade precis när pappa kom hem från jobbet. Sedan var karlskrället sjuk och hade jätteont i magen och motstod stringent mina övertalningsförsök (Liiiiite får man väl offra sig? , nä det tyckte inte han). Eftersom han typ aldrig är sjuk så kändes det väl lite elakt att försöka tvinga honom så jag nöjde mig med ett löfte om försök ikväll. Ok tills jag började misstänka att det kanske var så att tåget gick igår. Tycker LH-stickorna börjar tappa färg på test-strecket. Flytningarna verkar dött ut och dessutom så hade jag värsta/mesta draget från höger äggstock under lördagen. Då stack det ordentligt vid höger äggstock ett tag. Tack och lov för fredagens snabbis iaf. Den är isf hela vår insats i bebislotteriet den här månaden . På plussidan så kan jag isf nöja mig med att kasta mig över honom efter jobbet idag och sedan kan vi vila från verkstaden. Det vi båda längtar mest efter. Låter lite krasst och kallt, men det har verkligen inte varit något "nöjesåkande" i någon större utsträckning
Efter 3,5 veckors krystat "måste-sex" så vill vi nog mest få ta några veckor ledigt från verkstadsgolvet