*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Forts.... Den om man vill (går att göra på enstaka inlägg också)
Forts.... Den om man vill (går att göra på enstaka inlägg också)
Japp, lika på babybloggen!
Nä =/ jag har iofs noll koll på hur den ska vara,men gissar att den inte ska vara så då =( Själv är jag dödstrött å somnade en stund på em men, tror nog det är sviter från förra natten då jag blev väckt x antal ggr.
Välkommen hit fia0!
Kinderägg - tyckte väl jag kände igen dig. Vi lär ha varit här samtidigt för två år sedan... Såg när jag kom in hit igen att Miapia är kvar med. Att det kan vara så himla orätrtvist
Bumbi, ja =) å är jag lika toktrött imorn så kommer misstankarna stärkas!
Nattfrost, det ser ju bra ut iaf tycker jag! Hoppas =) Inte testat nå idag? Ja, kan ju va bra att kolla upp så det inte är nått.
Illamåendet håller i sig, likaså tempökningen - tycker det ser något skumt ut. Bara väntar på att den ska dala nedåt...
Kramlo - ser bra ut! =)
Kan man inbilla sig trötthet!? Är dötrött, ska passa på att sova i drygt en timme nu!
Har inte hunnit (orkat) med nån data tid alls idag, sov i drygt en timme efter lunchen, efter hämtat på dagis så fortsatte jag halvsova en timme till medans yngsta sov å äldsta låg bredvid å vilade å tittade på Pingu! Känner av halsen lite, så kanake håller på att bli förkyld annars!? Har halsbränna - vilket jag nästan aldrig har... Maken skulle köpa rfsu tesr idag, men HITTADE inte ens testen *suck* Så ska in å handla nu efter