Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2
    nattfrost skrev 2011-08-05 20:35:53 följande:

Nää, ännu ett negativt test, jag blir tokig, vad är det som händer.

Är det någon som vet varför man helt plötsligt får utebliven mens, utan att vara gravid. Jag vet ju att jag haft äl!!

Låter ju skumt! Hoppas du är en låghormonare bara!!
  • Du och Jag ver2
    Tallkotte12 skrev 2011-08-05 15:18:15 följande:
    Usch, känner mig smått illamående efter lunchen... Hoppas det beror på något bra och inte typ magsjuka eller så!
    Himla fin ökning idag du!!! Hoppas det är gravidilla

Vi4 - mja, jag vågar inte tro på nått förens jag får ett riktigt plus, så vänta med det! (ush, har redan börjat tänkt å planerat för mycket =/)
  • Du och Jag ver2
    Tallkotte12 skrev 2011-08-05 21:23:53 följande:
    Vågar inte lita helt på dagens temp eftersom jag sov så risigt inatt. Hoppas på en bra nattsömn inatt så jag får en tillförlitlig temp imorrn!
    ja, tänk vad arg man blir när man sover kasst! Eller vakna två timmar innan å man är superkissnödig så man MÅSTE gå upp - superdrygt ju!
  • Du och Jag ver2
    Tallkotte12 skrev 2011-08-05 21:38:04 följande:
    Ja, eller hur... Jag låg och vred och vände på mig hela natten! Har känt mig mycket varmare sen igår, inte febrig utan bara varm! Brukar ha temp på dan på ca 36.4, nu ligger den på 37.1-37.4 på dan istället med samma termometer. Är nyfiken på vad den visar imorrn! Är ju inte ens nån ide att gå och lägga sig extra tidigt, får ju inte te pa förrän min vanliga temptid ändå!
    Tycker det låter lovande!!

Nu ska jag gå å lägga mig, hoppas på att vi får/kan sova hela natten å hoppas på fina resultat imorn!
  • Du och Jag ver2

Här är det depp, tempen ned (hoppades på imp dipp, men är nog inte så ) Rfsu testet verkar bli blankt, med yngsta fick jag plus med det på denna dagen (10), så känns inge vidare just nu. Brösten är fortfarande lite ömma, men är väk inbillning då. Molar, så mensen kommer kanske redan imorn??

• Du och Jag ver2

Kramlo - det ser fortfarande bra ut! Ah, tänk om man hade den självdeciplinen....! Jo, visst kan det vara så, bara jag som vill veta NU!! Å sen så jämför jag med tidigare, som man inte heller ska göra! Nåja, packar med mensgrejer iaf, åker på semester en sväng imorn!

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*