*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Maken såg också - irl alltså! Bara å vänta in morgondagen... Hoppas så det går vägen!!
Maken såg också - irl alltså! Bara å vänta in morgondagen... Hoppas så det går vägen!!
Nää, ännu ett negativt test, jag blir tokig, vad är det som händer.
Är det någon som vet varför man helt plötsligt får utebliven mens, utan att vara gravid. Jag vet ju att jag haft äl!!
Nej vad trist Hoppas du får tid hos bm fort så de kollar.. Hoppas det är något som är enkelt att åtgärda. Kram
Ja, det sägs ju att man lättare blir gravid igen efter ett mf, för kroppen känner igen sig
Här är det depp, tempen ned (hoppades på imp dipp, men är nog inte så ) Rfsu testet verkar bli blankt, med yngsta fick jag plus med det på denna dagen (10), så känns inge vidare just nu. Brösten är fortfarande lite ömma, men är väk inbillning då. Molar, så mensen kommer kanske redan imorn??
Japp, helt blankt, inte ett uns till streck skit, skit å skit
Kramlo - det ser fortfarande bra ut! Ah, tänk om man hade den självdeciplinen....! Jo, visst kan det vara så, bara jag som vill veta NU!! Å sen så jämför jag med tidigare, som man inte heller ska göra! Nåja, packar med mensgrejer iaf, åker på semester en sväng imorn!