Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Sara, ja, riktigt trist =/ njä, känner väk inte så mkt, molar lite mer kanske. Tror (å hoppas) att mensen inte kommer förens imorn, annars har jag fått kortare luteal fas också =/ Maken skulle till apoteket nu, så han skulle köpa mer rosenrot!! Har räknat, har jag lika cykel som denna så blir det först en cykel å srn kommer det äl bara några dagar innan op!! Så det bör ju bli bra!!

• Du och Jag ver2
    AnnC skrev 2011-07-25 12:04:32 följande:

Hej alla,
    Jag fick positivt på äl test i lördags och igår, så nu har vi sexat på i helgen trots renoveringsprojekt hemma i köket! Inatt drömde jag jättestressat att vi var tvungna att ha sex så jag hoppade på mannen imorse med Drömmer. Ska bli spännande att se hur det ser ut nu på charten, idag hade jag bara pyttelite höjning på tempen en temp som jag haft innan äl också, dock var det nog lite senare på morgonen. Ska se om det stiger mer imorgon! Eller det kanske är idag jag har äl?

Hej och välkommen!

Härligt! Spännande att se tempen imorn!!
  • Du och Jag ver2

Sara - äter du en eller två tabl med Rosenrot!? Åt två nu, men vet inte om jag bara ska ta en denna cykel, då det ändå inet får bli nått, men, vill ju inte att den ska bli längre cykeln nu... Nån mer som äter RR?

• Du och Jag ver2
    AnnC skrev 2011-07-25 14:39:42 följande:

Tack tack! Ja det blir spännande, nästan lite för spännande har märkt att jag sover dåligt bara för att jag inte vill glömma att jag ska ta tempen det första jag gör... Tungan ute hehe.

Jag äter inte RR, men är lite nyfiken... har funderat på om jag ska göra det nästa månad om det inte blir något nu, men har ju inte försökt så länge heller så vet inte om det är "onödigt" att trycka i sig för mycket.. denna månaden äter jag epa glandin iaf. Har du märkt någon skillnad med RR?

Ja, hahaha, har varit (hrm är...) där jag med

Jag testade RR nu först agången - har min ÄL på dag 20-21, å mitt tålamod är inte så långt! Så etstade nu - å fick ÄL på dag 13!!! Trodde absolut inet tat det skulle göra sån skillnad! Men superglad är jag! Dock så kände jag mig helt mörbultad efter ÄL - kändes som om jag höll på att få feber - om det hörde ihop med RR eller inte vet jag inte - det lär väl visa sig denna gången!
    Har inte heller försökt så länge (detta var andra försöket - till barn nr 3), men, otålig som sagt

Tror dock inte du ska ta både glandin och RR - glandinet kan väl dessutom göra att ÄL blir lite senare har jag för mig?!
  • Du och Jag ver2
    SaraK83 skrev 2011-07-25 14:42:45 följande:
    Du och Jag: jag slutade för ett par veckor sen då jag började få starkt på ÄL testen och var osäker på om jag hade haft ÄL. Blev stressad av möjligheten att jag ätit rr om ÄL redan varit.. Och då hade redan cykeln blivit lång så kände att det var strunt samma.. Men jag åt 2 om dagen.

Hade förresten positivt på ÄL stickorna idag igen, nu ännu starkare än de andra ggr som det blivit positivt.. Cb neg. fortfarande.. Ska se om jag kan lägga in en bild.
    Ja, men just, det skrev du ju tidigare. Ja, jag åt tills dagen efter ÄL - eftersom jag inte heller fick utslag (men jag skulle väl testat dagen innan jag började testa helt enkelt).

Åh, hoppas nu då! Ja, de ska ju vara riktigt starka - lika som kontrollstrecket för att räknas som positivt, men man brukar ju se om det ökar iaf!
  • Du och Jag ver2
    AnnC skrev 2011-07-25 14:57:19 följande:
    Hahaha, skönt att man inte är ensam! Flört
    Oj, ja det var verkligen skillnad på äl för dig! Gött! :) Är det så det funkar, RR gör så man får äl tidigare? Jag trodde den skulle förstärka äl på nåt sätt, eller var det bidrottninggele jag blandar ihop med? *snurrig* det är ju en djungel allt det här :)
    Nä isf ska jag nog inte ta RR iaf, äl på dag 14 eller 15 som jag har nu är väl ganska "normalt"..
    Glandin började jag ta precis innan äl nu, och kommer nog bara ta det mellan äl och bim, så hoppas inte det påverkar nästa äl...
    Härligt med försök till nr 3, man är nog lika otålig vare sig det är nummer 1 eller nummer 3 eller 5... har man bestämt sig så har man ju! Solig
    OT, men hur får ni fram de gröna smiley gubbarna?
    Nä, du har rätt - det ska förstärka ÄL också!
    Å nä, då behöver du ju inte de ta det nä!!  Det kommer ju kännas rena rama lyxen nu å inte behöva vänta så länge!!! (å smilisarna är - utan mellanslag då! : - D)

Ja, å jag som trodde tat vid barn 3 då hade man minsann inet tid att fundera så mycket å så - jo pyttsan heller!!!
  • Du och Jag ver2
    SaraK83 skrev 2011-07-25 15:05:23 följande:

dagens ältest väldigt tydligt men ändå ingen smiley på cb..
    Ser ju definitivt ut som ett väldigt starkt å positivt ÄL test!!!! Äh, skit i CB!
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*