• ius lexis

Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.

Som rubriken lyder Glad

• Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
  • skelett

Hugo, fullkomligt vedervärdigt.

• Emmi27

Fula namn finns det gott om, typ de flesta i almanackan haha men höll på att garva ihjäl mig på tunnelbanan när jag hörde två föräldrar ropa till sin son: "NILS!!"

• Älskarlivet
    Päron1986 skrev 2010-12-18 19:45:22 följande:
    Tage är ju jättesött! Inget jag skulle välja dock..

Gunnar är det fulaste jag vet. Och Jörgen.

Tjejnamn? Tindra, Hanna
    Men Hanna heter ju jag *snyft* !
  • KlasKristian
    Emmi27 skrev 2010-12-19 20:28:01 följande:
    Fula namn finns det gott om, typ de flesta i almanackan haha men höll på att garva ihjäl mig på tunnelbanan när jag hörde två föräldrar ropa till sin son: "NILS!!"
    Du gillar säkert hippa namn som Kevin, Neo, Deztiny, Twilight och Frans-Caspian, eller hur?
    Den som uppvaktar KlasKristian må känna till hans kroppsodör - Gammalt djungelordspråk
  • Förväntansfull0406

Åkte pulka med barnen igår, där var en mamma och pappa med sina två söner runt 4 års åldern, de hette Gustav och Otto!!! Vad fan alltså? Otto? Och inte nog med det, de pratade bebis språk med ungarna, "wiiii sååå dutti kille duuuu va nyyy dååå, dutti kille som åker sååå fooort"  ÖRK det var helt vedervärdigt (inte bara namnen)Skrikandes

• SoStylish

Kevin, Cedwin, Cassandra, Engla, Enzo, Liam, Ninja, Maximilian och många mer. Förskräckliga namn!

• linas fina

Kom på ett till som jag nästan få rysningar av. Benjamin. Urk. Speciellt på svenska låter det skittöntigt och fult.

• Krake

Gordon är ju ingen höjdare heller.

Moster, inte monster.
Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.