Barbamamman- Ja, det kan jag tänka mig att det är väldigt ovanlit att födas med i hop växt fontanell.. Aldrig hört talas om någon som gjort det.. Ja, det är väl inte konstigt att det går sämre när det är stökig klass o nya lärare o grejer.. Förstår han faktiskt, hoppas det blir bättre för han nu i skolan .. Super snygga tapeter förresten..
Zandra- Ja, det är jätte skönt o få kläder.. Känns som man köper nya kläder varje månad, han växer alldeles för snabbt, en ny storlek varje månad typ
Fast denna gången köpte jag 74 så han har lite att växa i .. För dom satt lite stort.. Jaså?
Bor ni nära varandra? elr skickade ni kläderna ?
Xgirl- Ja, den overallen var helt oanvänd.. Fick kläder när Julius föddes men hennes pojkar har alltid varit så mycket större än Julius.. Så då har jag inte kollat igenom det, så det var himlans tur att jag inte köpte en fleeceoverall.. Hade varit väldigt onödigt när det fanns en helt ny där
Är hon en tjejtjej?
Min brorsdotter var likadan förut ett tag, så förra året tvärvägrade hon allt som hette byxor... Så hon hade leggings, tights, klänning o kjol ... Men nu har hon börjat använda jeans igen..
Pilea- Precis som du hade det på öppna förskolan var det för oss.. Men kände lite folk gjorde jag, men kände mig ensam med min minsting och samlingen dom hade där var ju för större barn.. Så nu ska vi bara gå till familjecentret på måndagar för det är för barn mellan 0-1 år.. Mycket bättre o där är ju tjejerna från min gamla mammagrupp o leker med sina små, så det är ju barn man känner igen lixom som inte rusar över Julius när han ligger på golvet o sprattlar iaf
Och ja vissa dagar har jag urtråkigt, då det inte finns någon o umgås med.. Men vad dåligt att ditt bvc att dom bara har för förstagångs mammor.. Här blandar dom grupperna ..
Vi bor 1,5 mil utanför Södertälje, om du vet vart det ligger?
Var bor du själv då? säger som Ain, det beror ju helt på själv hur du vill göra om du hellre vill vara hemma är ju det en kanon idé
Jag kommer nog tycka det är rätt skönt o komma tillbaka till jobbet sedan o ha det där sociala.. Men kommer sakna min lilla fis hela dagarna
Ain- Var stor benjamin är
Usch då, en cysta i handen, stackarn...
haha, idag var det mycket att läsa ikapp.. Var lite frånvarande igår, då sambon var ledig igen. Så vi passade på o åka o storhandla lite mat, då frysen var helt tom hemma o sedan åkte vi o köpte nya gympa skor till mig.. Då mina gamla var helt trasiga sulan höll på att ramla bort
så blev det ett par finskor till sambon.. Sen kom mamma o hälsade på på kvällen , så då hann jag inte heller in här
Så hoppas jag inte missat att svara på nått nu .. hehe