• Madde01

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Hejhopp..
    Vilken bra tråd, är man välkommen tro ? Glad

• Madde01
    Barbamamman- Oj så han har bestämt sig för o vara vaken på nätterna nu? Fy vad jobbigt för dig som inte kan vila på dagarna då du har flera barn o ta hand om ..
    Nämen, hur hade hon lyckats sätta sig fast där? Vad otur när hon precis börjat på dagis... Stackars lilltjejen..
    Elevrådskonferans? aldrig hört talas om ...

Vi har nu börjat med välling här hemma på kvällarna i hopp om att slippa denna natt ammning nu. För det är nått han inte behöver han är ju inte direkt smal elr så, han är ju en knubbis Glad Så 2nätter i rad har Julius sovit från 20-05 det är faktiskt skönt, då får man lite vuxentid tillsammans.. haha .. kan behövas det ibland också Tungan ute
  • Madde01

Gud vilket härligt väder det är ute idag Skrattande Julius är dock jätte förkyld o hostig så vill lixom inte gå för långt med honom.. Men en promenix till affären blir det då, lite fruktpuré o ersättning behövs alltid ..

• Madde01
    Tack för alla välkomnanden Skrattande

Zandra - Ja det är faktiskt riktigt skönt.. Vad duktig din sambo är iaf som skriver listan själv.. Jo en gammal kompis till min sambo har också ADD så han brukade prata om det rätt ofta o förklara, så nyfiken som jag är så ska jag veta vad allt är.. haha...

Xgirl83- Jag tänkte faktiskt bara använda ett par tossingar till hösten nu som jag köpt, köpte ett par tiger tofflor o en matchande mössa till, eftersom Julius inte går ännu så tänkte jag att de inte behövdes några skor, då det brukar vara väldigt dyrt Tungan ute

Pilea- Ja, vi har haft det lite sådär med nattammningen.. Han har ju vaknat vi 2 o ska ha mat varje natt.. Men nu med vällingen vaknar han inte förns 5 o det är super skönt, känner att man blir mera utvilad själv också när man slipper vakna mitt i natten, hehe.. Julius blev 6månader i går, så han är en stooor kille Skrattande
    Usch, sådär som du hade det vid spruttagningen idag så hade vi det på 3månaders vaccinet så den gången delade dom upp hans sprutor, för våran bvc sktska vägrade ta båda när han blev så ledsen.. Men nu på 5månaders vaccinationen sa han inte ett knyst pep till lite på andra bara men inge farligt Glad

barbamamman- hemmagjorda köttbullar min favvo Flört jag gör alltid egna köttbullar avskyr dom där färdiga... usch.. Men vad är det för mumsig tårta med plopp? i love plopp... haha jag försöker banta här hemma men tänker på godsaker jämt, skit jobbigt detta Tungan ute
  • Madde01
    Pilea- vi ger semper till lill grabben har alltid gjort han har fått tillägg ända från födseln då han är förtidigt född o orkade inte riktigt suga i början och sedan så har jag inte haft så mycket mjölk i brösten tyvärr.. Fast jag är jätte nöjd med semper.. ang napp skulle jag nog köpa både 1an o 2an så får man testa sig fram..
  • Madde01
    Pilea skrev 2010-09-09 17:07:42 följande:
    Ok, så du har också förtidig bebbe!
    Alla mina har kommit tidigt, men Max höll sig inne till v.36+6 iaf. Tyra föddes i v.35+4 o Alve supertidig i v.27+4. Men det har gått bra  
    Ja, jag blev i gångsatt 36+0.. efter lite om o men fick han faktiskt stanna liiite längre än vad dom egentligen inte ville Tungan ute men det gick jätte bra iaf, har en pigg o frisk pojke hemma... oj 27+4 var väääldigt tidigt, mem det gick bra iaf? har dom bara kommit för tidigt allihopa elr är du igångsatt med någon av dom?
  • Madde01
    Barbamamman- Japp Julius fick bli lite tidigt född hehe.. Fick ju HF så det var inte så mycket annat o göra åt det. Fluff tårta blir det när jag elr nån fyller år.. haha ..namnam.. Nu blev jag sugen på det också.. hahah Skrattande Har faktiskt tagit fram glass ur fysen, så nu ska jag äta glass alltså, jäkla bantning... Men har verkligen haft en helvetes kväll, tror det är därför jag bestämde mig för lite glass Tungan ute Julius har vart arg o sur sedan 17 tills han somnade nu kl. 20 och jag är ju ensam på em - kväll så jag får ju ta det där trötta humöret varje kväll ibland blir man bara så trött på det.. Så nu blir det tröst äta med glass.. Usch...

Zandra - Ja, men som sagt.. Jag är så nyfiken o hade aldrig hört talas om det förut så han berättade Glad Skönt att du fått tillbaka DIN man nu iaf...

Glittrax- Ja, jag såg typ det där snusket i poolen o sedan när dom hade sex helt öppet i tv. helt sjukt.. Blev nog liiiite för mycket för mig faktiskt.. Blääää.
  • Madde01
    Glittrax skrev 2010-09-09 20:22:39 följande:

jag har säkert inte kommenterat alla inlägg nu, men gör det nästa gång

Man kommenterar så mycket man hinner, ibland hinner jag knappt se vad alla skriver Tungan ute Typ som när man är trött brukar jag missa lite.. Så då får ni ursäkta mig .. hhee
  • Madde01
    Glittrax - Okej, är hon blöjfri hemma då? ´Kan ju vara så att det finns så mycket att göra på dagis att hon glömmer bort att hon är kissnödig så kommer det bara, ganska vanligt faktiskt Flört

Ain- Tackar, jo jag var med i Apriltråden Tungan ute Men det är så jäkla dött där då typ alla gått över till någon tråd med 4månaders bebisar ,och det passade inte riktigt oss då Julius är 6månader.. haha.. Så kände att det kunde vara kul med en aktiv tråd för man har ju ganska mycket tid över på kvällarna då Julius sover o sambon jobbar och ibland finns det till o med tid på dagarna med Tungan ute mmh, geisha är ju superduper gott, har faktiskt inte ätit chokald på en vecka, haha. det är min stora last och chips o dip men det har jag inte hller ätit på en vecka.. Känner mig super duktig Tungan ute Jätte fin overall, skulle också bli osäker som du när den var så jäkla billig.. Men jag sysslar inte med tradera, vet att jag skulle bli fast o det vill jag undvika.. hehe

Xgirl- tråkigt att den inte blev klar idag.. Men bra att du tycker den blir snygg iaf, det är ju det viktigaste Skrattande

Zandra- Usch ja Glad Mh, glass är frukansvärt gott.. Men tänkte när det glass paketet tar slut är det slutköpt med glass.. Det är ju halva paketet kvar Tungan ute
    Vad skönt attt du fått sova i natt iaf.. Jag har haft sådan huvudvärk i natt o vaknade med det med, så nu blev det 2 huvudvärkstabletter så får vi hoppas det försvinner.. Gick ändå o la mig 22 igår och vaknade för en kvart sedan o är fortfarande trött.. Nu är det nått som är galet Tungan ute
  • Madde01
    Barbamamman- Oj, ja det var verkligen tur att dom har lite leksaker på konsum iaf.. Barn uppskattar ju oftast det mest när dom är så små, för det roligaste är ju ändå att få öppna presenter Tungan ute äsch, ibland har man faktiskt mycket att tänka på så det blir fel ... Tror jag kommer till dig i dag o äter tårta.. hahhah Skrattande det låter ju så gott.. Här är det nog jag som fyller år härnäst.. både sambon o Julius fyller ju på våren .. Iof fyller min brorsdotter 9dagar före mig kom jag på.. Så kan ju hoppas att hon bjuder på någon god tårta, dock så är det mer än en månad kvar.. hehe.. Innan jag blev gravid åt jag ju inte tårta, så det var skit bra, HATADE grädde.. Och sen under graviditeten åt jag allt jag kom åt lixom.. Så sen så blev det så att efter graviditeten så fortsatte jag äta saker som jag ALDRIG skulle stoppat i mig innan jag blev gravid.. Så allt har bara gått utför sedan jag blev gravid o fic Julius iaf .. haha.. Kommer ju aldrig kunna gå ned i vikt.. Äsch, fick iaf det underbaraste av allt, så då får man väl offra en lite snyggare kropp Skrattande
Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)