Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Men såg nu att allt jag kommenterade igår är ju borta :-@
Gör ett nytt försök nu då..
Barbamamman - Vad taskigt om hon nu sagt ett pris, då är det ju det som ska gälla. MED frakt inräknat tycker då jag iaf .. och portot, sådant får hon ju räkna med in om hon ska sälja något.. Och 300kr för en beggad jacka, det håller jag med dig om att det är dyyyyrt.. Vad kul att du ska får börja plugga Eftersom det är det du verkligen vill så är ju det underbart!!
CA - Åh, jah tror inte jag grattulerat till den nya sötnosen Så mega jätte grattis, vad söt han är.. Man blir ju lagomt sugen på en till när man ser andras små, fast det får vänta några år faktikst.. Vad snusigt med mjölbaggar, Har ni inte fått stambyten elr något på alla dessa år?
Zandra- Men shit vilken irriterande läkare!!! Förstod att ni blev sura båda 2, får man liksom bete sig hur som helst? Hoppas han får sjukskrivningen nu!!
Xgilr- Vad skönt att Selma mår bra efter operationen iaf
Pilea- Vilken trollunge max ser ut som, och vilket hår! Sötnos!! VAd är det för fin dress han har?
idag ha jag iaf tagit ut en semester dag, kan vara lite skönt att spendera lite tid med Julius, och på Onsdag är det dags för 1års kontrollen och då ha jag också tagit ledigt Sådant vill man ju bara vara med på, och så har vi fått förskoleplats till Julius, fick den förskolan jag önskade så jag är super glad 26April ska han börja och visst, folk kan tycka det är tidigt. Men av egna erfarenheter så är det en bra ålder.. han kommeri nte gå så långa dagar iaf.. Tp 4-5timmar om dagen elr nått, sambon har ju så flexibelt arbete så det är kanoners det