Xgirl: men att du ska känna sådär, förstår att det är skönt att få lite egentid till veckan, men tycker nästan du ska prata med ngn...
Jag skulle bli galen om jag kom upp så där på morgonen och knappt nåt var fixat med barnen! Min sambo har varit så, men så sa jag ifrån att han för tusan måste ju fixa kläder på Nova, får jag sovmorgon så kan jag sova till 10.30 och att se henne i pyjamas då, nej det är inte ok! Laktulosen tex, är ju bra att få så tidigt på morgonen som det går för att den ska ha nån verkan.... :-/
Pilea: färgerna är så fina i lekrummet! passar ju perfekt för barn tycker jag! haha, Tyra var för rolig som flyttade stolen till tv och väntade där på sin bror.. inte alltid man säger vad man menar, så att barnen förstår, men de är för sköna när de kommer med sina ideer!
Am zandra; hoppas noah är bättre nu, och att du slipper din värk! du har alltså foglossning ännu?! låter hemskt att ha det så länge efter förlossningen! hoppas att det blir bättre och bättre! det finns inga stärkande övningar att göra? Min sjukgymnast tyckte tidigare under grav att jag skulle stärka upp ryggen lite och hade på förslag att jag skulle göra sit ups, men heerre gud.. jag är så osmidig nu, kan knappt böja mig ner, än mindre ligga på rygg!!
Carlastrid: hihi, så han blir nog musiker han med! här sätter sig Nova med framför pianot, har ett elektriskt och hon ska alltid spela och sjunga, ibland får man begränsa det för hon blir helt stollig, ska spela högre och högre.... sen finns ju klassisk musik på det, och då dansar hon som en ballerina, tror nog hon ska få börja med dans detta år! inte balett då.. men finns andra sorter här att välja på. Kul att du är musiklärare, vad spelar du mer än piano? själv har jag spelat fiol sen jag var 8 år. Jag tror vi ska köpa en liten gitarr till Nova, så kan hon spela på den.
Vad duktig elias blivit med pottan! här höll vi på sluta då det inte funkade på dagis, dock var det inga problem hemma! När vi lät hon var utan blöja på dagis undfer två v så gjorde hon på sig flera ggr varje dag , massor med tvätt, hon hade nog inte tid att gå på pottan helt enkelt, blev för distraherad.. men så mognade det över en helg!! och sen var det inga problem
barbammama: åh vad skönt att svägerskan har blivit normal igen!! här hade jag önskat detsamma av min svägerska... men tror nog det aldrig kommer att ske.... bara att ta henne som hon är men jag ta inte vad som helst heller.... hoppas zumban gick bra!