Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Barbamamma: oh vad fina grejer du köpte! hoppgungan ser ju så rolig ut, har sett en sån, ja vad fick du betala?
Skönt att syrran lugnade sig, inte ditt fel som sagt att du körde på grävlingen! håller med om att självrisken var fasligt hög!? är det en limosin de åker i?!
am zandra: å vad pysslig du är! ser så avancerat ut med flamländsk vävnad! kul att du börjar med klänningen, vad blir det för tyg, har kanske missat det om du skrivit det?
xgirl: usch, hur gick det med din mormor, hur mår hon nu?
tycker inte du ska känna dig som en dålig mamma, detta med trotsiga barn kan ju verkligen få en att tappa sugen! ibland när nova har svårt att somna och helst ska hoppa runt i sängen så säger jag att hon får lägga sig ner annars går jag ut, men då brukar hon lägga sig på studs, känns väl inte sådär jättekul, men då lyssar hon. de försöker ju hela tiden vinna över oss.. det är väl det som man inte orkar med jämnt...man tjatat och tjatar.. tillslut gör man det enklaste!
hoppas du har det trevligt med kompisen som skulle komma idag!
madde: haha, jag förstår att det blir lite stressat att korta ner ledigheten så där plötsligt, men jag tror det blir kanon!
kanske har glömt nån nu, men tar igen det nästa gång!