pilea: vad jobbigt det låter med benskörhet och speciellt för barnen! vet du om det är vanligare hos pojkar än hos flickor?
Ja marängsviss är ju så gott!
Barbamamma: det är ju supergott med fluff i tårta! men itne för sött får det vara, men man kan ju ta princip vad som helst som smak, hehe, kexchoklad, har du testat att smälta det eller?
Läste om att freya fastnat pådagis, men herre gud att det gick bra ändå! men vilken upplevelse för henne, kan ju hoppas hon inte gör om det...
Vadå är det nån som kommenterar era barns namn så? vad elakt!
Saaaaraa: men vad dåligt att inte bli tagen på allvar, föstår din oro, hoppas det lugnar sig
Am zandra: hoppas du mår bättre idag.har du ofta gallstensanfall? hoppas även bihålorna är bättre
xgirl: har nog nästan missat att idol börjat jag med.. haha... har det varti några bra än så länge?
Var det nån som såg på "kungarna av Tylösand" då.... gud vilket äckligt program, jag som mår så illa kunde knappt se det, var ju bara om spyor och sex... något känslig jag är nu! Sambon sa, hade du varit 20 år och inte gravid så hade du gillat det... haha.. kanske sanning i det
Jag har mått jättedåligt idag i illamåendet.... armbanden hjälpte ingenting, låg bara i ett mörkt sovrum fram till 14 idag...,.jag vet knappt vad jag ska ta mig till om det ska fortsätta såhär, läste nånstans att nån fått dropp och det vänt då och hon var inte illamående på ett bra tag... men jag kräks ju inte så jag lär väl inte få nån hjälp...