Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Pilea: AJ med tån, det måste ju bara ha gjort så ont!!! skönt att det är bättre idag iaf. sn't där kan göra hemskt ont .
usch vilka struliga morgnar. vi är ju tack o lov två här hemma, men jag mår som sämst på morgonen så då håller Noah på med mest krångel. han är aldrig nöjd!! och Linn somnar alltid runt 8.20 och då ska han vara som mest högljudd o klaga på allt såklart. mycket bättre på em när man hämtat honom..
Linn är 5 månader imorgon, men nä hon känns inte så liten. jo hon är ju extremt tidigt, Noah var ju dubbelt så gammal innan han satt så där!! hela hon är så medveten och "med" på något vis . hon vill nästan aldrig leka med babyleksakerna utan Noah's grejer är mer intressanta. skönt nu när han delar med sig lite mer o de leker så fint ihop.
duktigt att han äter så mycket gröt nu . det är däremot Linn inte såå pigg på . ja det kan ju hända att han snuttar bara för att han ligger nära, ni får väl prova ett par nätter o se!!
x-girl: ja men så kan det vara att man inte fattar vad de vill . här orkade vi inte hålla på o dra upp Noah inatt utan vi tände fönsterlampan o han sov ända till klockan 8 så han sover mycket bättre när vi inte tar över honom till vårt rum!!
madde: trodde inte du tyckte om den serien .
barbamamma: suck, misstänkte väl att tårtan skulle va god också bara för det . hoppas han tycker om att leka där då så du får det lite lugnt. ååh lonkan, hon jobbar på bageri, visst är det så?? nybakade frallor, mumsens
hmm missar säkert en massa o kommentera, sorry!! är lite trött nu på eftermiddagen. i förmiddags var vi äntligen till öppna förskolan . ska fortsätta gå dit, märkte att Linn tyckte det var jättekul för hon är ju väldigt social av sig. sen blev jag ju sugen på at skaffa en gåstol efter detta besök. satte Linn där o hon traskade precis som att det vore som att hon alltid sitter i en sån o traskar runt . Dan stannade hemma o när vi kom hem luktade det nystädat i hela lägenheten. wow, min älskade make hade städat rent överallt o det såg verkligen ut som ett bombnedslag så jag blev så glad !! han hade ju iofs sagt att han skulle städa, men jag tog det med en nypa salt då jag vet att han lika gärna kan bli sittande med annat i ett par timmar o glömma bort det hela