Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Lunaria: Vad mysigt att gå ut och äta sådär.
Jag känner mig ganska rastlös när jag äter medicinen, kan t ex inte bara sitta avslappnat och se på TV på kvällen utan att känna att det kryper i kroppen. Sen är det väl ingen höjdare för sexlusten heller. Bl a det gör att jag vill sluta. Men idag mår jag mycket bättre. Jag kände tydligt av ägglossning igår kväll (får numera alltid jätteont i magen vid äl), vet inte om det kan påverka humöret? Sen kan det kanske vara lite utsättningssymtom fortfarande, så jag avvaktar och ser tror jag.
Ja det var ju bra tips att jag bara kan fråga lite om hur hon fungerar på förskolan osv, utan att nämna något om diagnoser. Men det känns nästan lättare att ta upp det på utvecklingssamtalet då, för man får aldrig någon lugn och ro med personalen att ta upp sådant annars.
Selma började morgonen med att kräkas, och var hängig både en stund före (och klagade på magont) och en stund efter, men nu är det full fart och hon är inne på sin tredje macka till frukost. Men vi får väl hålla oss inne ifall det är magsjuka. :-/
Jaha, så du har sådana problem med dina leder, vad jobbigt! Skönt att du får hjälp för det nu, för det låter ju som det påverkar hela livet. Den där utbildningen du ska gå låter spännande, du har att fundera på. Jag vet egentligen inte alls vilken utbildning jag ska gå. Men jag funderar lite på något åt grafik/web. Annars finns ju vårdadministration här i stan, men jag tror bara det är 1 år och inte 2 år som barbamammans utbildning.