Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Jag vet inte helt hur jag ska göra med Arvid. Tog tempen på honom nyss och han har feber igen. Det är ju 2 veckor sedan han började få feber, några dagar var den ganska hög. Sen har den oftast legat strax över 38 grader men ibland högre. Oftast är han pigg och glad. Den har legat på runt 37,8 nu ett par dagar så vi trodde igen att det var på väg att gå över och han har varit på förskolan, men nu på kvällen låg det på strax över 38 igen. Vet inte om han ska gå till förskolan imorgon eller om jag ska ha barnen hemma. Får ju ringa VC i alla fall.
Annars går det framåt med Andreas utredning. Idag fick han börja göra tester. Han fick i uppgift att tillverka nån pärm efter instruktioner . Han berättade att han förstod inte instruktionerna alls! Det gick åt skogen med pärmen. Dessutom var det himla jobbigt att arbetsterapeuten samtidigt ställde frågor till honom sa han, men jag sa att det nog var ett test det med.
Imorgon fyller vår skrutta 4 år.
Barbamamman: Men fyy, vilken hemsk magsjuka Alwin fått! Blä! Hoppas nu verkligen att ingen annan av er får det. Mår han bättre nu? Oj, Arvid vägde bara knappt 10500 g på 1½-årskontrollen, och var 81 cm lång tror jag. Vilken otur du har med dina tänder alltså!!
Evanor: Men oj, blev han utslängd från AF nu med? Ojoj, jag förstår att du är arg då om din man inte säger ifrån på skarpen! Vad irriterande det måste kännas att han bara går och dräller. Låte r som han har en bra farmor i alla fall, så fint att hon ställer upp. Vad tråkigt med er katt.
Jobbigt att det kom så plötsligt.