Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
mini rambo: haha snarkar som en gris . har faktiskt haft en minigris, o hon snarkade så himla gulligt, men hon hette Miranda
. ja man vill ju inte ha nån hund som andra tycker är läskig, fast det finns väl allmänt människor som inte tycker om bulldogar..
jag har faktiskt en vän som bor i st.petersburg som jag lärde känna på folkhögskola så dit skulle jag vilja åka. kul att du har släkt lite här och var lixom .
ain: ja absolut, får jag bara några pengar över någon gång så får ni räkna med att jag kommer . jag har alltid velat åka till Frankrike eller Österrike, det skulle vara riktigt kul. skulle väl dock behöva bättra på min franska, men ändå
. shopping drar mig inte så värst mycket, utan jag älskar ju landskap så jag skulle ju vilja komma till skottland, Irland och Nya Zealand. också Italien skulle jag vilja åka till. gick ju en serie på tv som gick ut på att ett svenskt par skulle få ett bed & breakfast att fungera i Italien och då vart jag grymt sugen på att åka dit, tycker dessutom om Italiensk mat.
fast nu skulle jag kunna ta semester vart som helst, skulle nog behöva lite sol .
ang resan du ska göra så hade jag ju garanterat valt tåget . wow va lyxigt med lekplats på tåget, det är något som jag tycker de svenska tågföretagen kan ta efter haha. att bila med två ungar skulle inte jag ha vågat, iaf inte när det gäller mina ungar som har så svårt att sitta still
.
så jobbigt att Benjamin var lite gnällig, inte så kul att baka då kanske. oj ja, Benjamin är ju snart 1 år, helt otroligt . han fyller år på samma dag som Dan gör såg jag ju, hade jag pinsamt nog lyckats glömma av.
barbamamma: mäh va booring din man är då, tyckte stolarna var jättefina . men ni får väl spåna vidare
jag är också med i buzzador, men har inte fått veta om bifiform, men tack för tipset, då kanske Dan kan köpa det åt mig här någon dag. köpte nån hälsofil med mycket bakteriekultur som var riktigt bra för magen.. fast Noah fick ju smaka o man trodde inte han skulle dricka den för den smakade lite som youghurt o det äter ju han inte alls, men denna nästan helt osötade filen ville han också ha såklart . kostar 20kr/liter så den får vi gömma undan haha. jag tar iaf omeprazol för säkerhets skull, tror allmänt min mage har blivit lite knas nu efter alla magsjukor.