Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
pilea: ja men precis, lite så känner jag med, att 15 timmar i veckan kanske bara innebär ännu mer krångel o sån't än vad det är idag o javisst de ska ju ha semester än. jag känner mig så ledsen för jag ser inte ut till att hinna kurera mig till skolan börjar i höst o det stressar mig enormt. vet inte vad man ska välja, skulle ju helst velat ha ungarna på samma förskola. här brukar det iofs vara planeringsdagar på samma dagar vad jag förstått det som..Dan skulle iaf prata med specialpedagogen här framöver så hon kanske kan trycka på om förskoleplats på samma förskola. det var ju därför vi valde en helt annan förskola till Noah från början med mindre barn för att vi skulle vara säkra på att Linn också skulle kunna få plats där, men så långt verkar ju inte kommunen tänkt..till hösten kanske Linn kan få plats på samma avdelning så Noah..
jag var iväg igår o köpte semlor, men vete tusan vad det är med mig för jag tyckte grädden bara växte i munnen o allt var på tok för sött. lite lustigt med tanke på att jag varit sugen på semlor i 2 månader nu. men vi har minskat lite mer på sötsakerna hemma så det kanske beror på det då..
idag var vi ute med ungarna en liten promenad, var så skönt att få lite frisk luft i härliga solen. ungarna är pigga o glada bortsett från att de hostar lite.. Noah vaknade kl 6.20 och var hungrig så han har ätit en del smörgåsar, nyponsoppa o bananer. han verkar vilja gå till dagis så vi får väl se hur han är under dagen så man inte tar dit honom för tidigt.
har lite bilder från lägenheten ute på bloggen nu, vet ju att du x-girl har velat se .