Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
x-girl: aj stackars Selma . har aldrig fastnat så där själv med tungan, men minns nån klasskompis gjorde det när vi var små och jag kan lova att med 99% säkerhet så kommer hon alrig göra om det igen!! tur att ni ändå var hemma precis som du säger!! kommer bli orolig för Linn för hon är verkligen sån som slickar på allt, totala motsatsen jämfört med Noah..
ja norrmännen är ju såna som lätt lutar sig tillbaka och är lite väl bortskämda just när det handlar om att lätt kunna få jobb då finanskriser och liknande inte går lika hårt åt där oftast. och precis som du säger så är det lätt för andra att säga att man ska ta det med ro när de själva inte sitter i klistret. hoppas så innerligt att det löser sig för er med allt!!
typiskt att inte golvet har kommit fortfarande .
Ain: va kul att du pratade med din syrra och blev fast i samtalet . du får hälsa henne nästa gång . nä Noah har använt båda händerna rätt så mycket och ett tag trodde vi verkligen han skulle bli högerhänt trots allt, men sen några månader tillbaks märks det tydligt att han är vänsterhänt. och vi har ju bara såna saxar hemma för högerhänta så jag förstår att det blir knepigt när han försöker klippa saker.
barbamamma: håller tummarna för att banken går med på detta nu, vore ju skönt för er att få två rum till .
har du lämnat din email-adress till bonprix för jag får erbjudanden därifrån jämt och ständigt tycker jag. sen är det oftast rabattkoder i svepet också, det var ju därför jag beställde första gången där .
jo jag ska försöka att inte hamna för långt mer, tror det bara är lite psykiskt tungt att aldrig veta om Dan får pengarna och så sitter man ju som på nålar varje dag pga vår hyresvärd oxå...han försökte svärta ner våra grannar som flyttat genom att skicka mail till deras nuvarande hyresvärd. dock så vet han om vilken idiot vår hyresvärd är så det gick inte hem, men man vet ju att vår hyresvärd sitter och försöker göra allt han kan för att sätta käppar i hjulen. helt plötsligt är alla tvätttider uppbokade här resten av månaden och sen i mars är det inget uppbokat alls o det är bara för att jäklas med oss. tack o lov att Dan var smart då han bokat sen länge två dagar i nästa vecka, annars hade vi inte haft nån tvätttid alls...
var ute en stund nu på förmiddagen och vilken härlig värme man kände från solen . var också på ett besök till våra förra grannar och ungarna blev som vanligt bortskämda med kakor och smörgåsrån med smör och ost på .