Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
madde: ja du måste nog vara konsekvent med julius och inte ge efter dom små rackarna lär sig fort hur dom ska linda mamma/pappa runt lillfingret
am zandra:ja det är nog alltihopa just nu som gör att jag mår som jag gör ser framemot när nya året kommer för enl maken kommer det bli helt annat då med hans jobb dock börjar han året med 24 timmars jour 2 morgonar (stavning??) i rad nu så har han faktiskt låtit mig sova tills ca 07.30 och det har verkligen behövts kan jag säga!! i morse åkte han inte förrens efter 08 och det gör jättemycket o få hans hjälp på morgonen!!
jag får inte ha barnen på dagis i mellandagarna då dom bara går allmän förskola och alwin är den enda som skulle kunna få vara i mellandagarna då han har en behovsplats men jag har inte mage o lämna honom där när han vet o ser att alla andra är hemma
men vad otäckt att duinte ens märkte Linn kanske inte ska ta dom om du blir ensam hemma med barnen!!
fyyy fan vi håller påo frysa ihjäl, pannan stanna ju igår o vi lånade 3 säckar pellets av makens bror pga där vi köpte innan ringde häromdagen o meddelade att dom nu lagt ner i morse var den pelletsen slut o pannan stannade ju då såklart och maken ordna så vi kunde låna fler säckar av hans bror eftersom jag igår ringde o fixade pellets från ett annat ställe men vi ska ha 4 pallar hemkörda o det kommer någon gång under nästa vecka så jag var o hämtade förut men trorni jag lyckas få igång pannan eller
så nu väntar jag på maken o hoppas han snart är hemma för det börjar bli SVINKALLT inne har kört igång torktumlaren så den alstrar rätt bra medvärme men det kommer ju bara ut i köket så dom andra rummen är ju kalla ändå!!