Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
har har ni varit aktiva ser jag
Glittrax:haha jasså så du bakade en sån du med lätt o göra o såhimla god!! men vad konstigtatt du inte skulle koka upp glasyren, jag kokar alltid glasyren ca 5 min för annars tycker jag det är som o tugga på socker det riktigt knastrar mellan tänderna o det gillar inte jag
vad skönt att ditt blodtryck har sjunkit nu!!
braatt du fått komma till kuratorn num tycker absolut duska skicka inpapprena om sjukskrivning!!
Pilea: Grattis till alve idag!! hoppas ni är pigga o ingen mer får magsjuka!!
vad obehagligt med din tå bra att du ringer o ber dom kolla upp det!!
am zandra: ja det är helmysko med alwins feber 38,1 hade han häromkvällen men den pendlar ju fortf mellan 37,8-38 nån em var den faktiskt nere på 37,5 så då trodde jag att nu ger det sig väl men inte då
fy tusan krya på dig både från magsjukan o förkylning o hosta
vad skönt att det ser ut o lösa sig lite ekonomiskt och att slippa af o grejjer för er ett tag iaf!!
var oxå in o kika på bloggen och jag måste säga att du såg jättefin ut pigg o glad Linn var oxå så himla söt som alltid
xgirl:vad skönt att detverkade vara en lindrig variant av magsjuka och att du mådde bättre redan igårkväll!!
ja mina hittar verkligen på så mycket rackartyg jag är livrädd att dom ska fåför sig o stoppa det i munnen men dom slänger/häller bara ut det över golvet!! och ändå ställer vi undan det högt upp !!
vad är det somgör att du inte vill gå till öppnaförskolan igen?
här hade vi en helt gudomlig em igår,lämnade barnen med syrranmhennes sambo och mormor var med så även alwin fick följa med o bada så jagmmaken och agathon gick först o köpte en present åt en tjej som abbe ska på kalas hos idag och sen gick vi till kinan och åt mat så himla lungt och skönt o agathon var helnöjd o glad hela tiden o det passade så bra för när vi fick in vår mat så ville agathon ha mellanmål så jaghade tagit med yoghurt åt honom som han fick efteråt så åkte vi en sväng och kollade lite på nybyggda hus och sen var vi in till elbutiken där vi köpte våran tvättmaskin o torktumlare i aug förra året för TYVÄRR så verkar våran vanliga tur vara framme o den verkar vara helt slut i trumman 6 mån gammal bara tur vihar 4 års försäkring på den!! sen åkte vi vidare upp till badhuset ochdär köpte vi lite fika och väntade på att dom skulle komma ut från badet så det var en sån skön o lugn em o jag o maken fick lite egentid!!
alexandras dator åkte ju i golbet här o skärmen sprack sönder såigår fick vi kostnadsförslag och herregud vi gav 2100 eller om det var 2400 för hennes dator o det skulle kosta nästan 1900 kr o laga skärmen det är ju fasen inte klokt, ringde vårt försäkringsbolag o kollade om dom ersatte detta då vi anmälde skadan till dom o pust jo då dom täcker reparationen men vi åker på en självkostnad på 800 kr iaf
idag har filippa tävling i pingis men honkunde få åka med en kompis dit maken är iväg ohjälper sin kusin med bilen så jag visste inte hur jag skulle lösa allt här i o m att abbe ska på kalasoxå så det var skönt att hon fick åka med dom!! syrran skulle gå dito titta på henne då det är där hon bor som dom ska spela!!