Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
xgirl:
Nä just det, så kan det ju vara, att det är ett särskilt dagis för allmän förskola!
Själv mailade jag rektorn igår för att höra vad det är som gäller, hur man kan fördela dagarna, men jag har inte fått svar än.
Jobbigt att Arvid var så skrikig inatt! Du får väl låtsas sova väldigt hårt eller något så kanske han fattar vinken o hör skriket
Det blir säkert jättebra med kombinationen av randigt o blommigt! Oftast blir det mycket snyggare när man ser helheten, när allt är på plats. Är faktiskt svårt att föreställa sig färg o tapeter när man bara ser en provbit.
Barbamammans...
Jättefin bild på er stora familj!
Va lika dom är, ser knappt skillnad på dom!
Skönt att det löste sig automatiskt med dagis, att ni fick välja dagar.
Grattis till Agathon också
CarlAstrid:
Ja, det är verkligen otäckt halt ute nu. Förstår att du inte vill gå ut när du har foglossning också.
Jag är också lite skraj, jag, Alve o Max har ju benkörhet. På dagisgården är det fullt med knölig is o ungarna halkar runt som Bambi.
Ain:
Skoj att du trivs bra på jobbet!
Den där känslan att man inte räcker till, att man borde vara mer med barnen tror jag dom flesta har.
idaflisan:
Vink, vink!
glittrax:
Jobbigt med ditt höga blodtryck o allt, men bra att det inte visade på äggvita i urinen iaf.
Idag ska vi till BVC äntligen, har inte varit där sen 6mån kollen o då vägde han 6660g o var 66cm, hoppas det har hänt lite på dessa 3mån som gått.
Inatt åt Max inget på hela natten. han fick ersättning vid 19 o sen vaknade han vid 04 o då räckte det med att ge nappen. Annars brukar han vakna vid 22 + någon gång till under natten o vilja ha mat, men han tycker väl att han är en stor pojke nu