Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
barbamamma: ja vi skrev visst samtidigt ser det ut som . oj ja då förstår jag verkligen att du börjar tänka en gång till om det kan vara bebis i mage eller vad!! iofs så har jag likadant just med tarmarna och vi har ju typ inget sexliv just nu pga all mens så inga bebbar här
...
jo jag måste nog lyssna på kroppen nu och hoppas att allt blir bättre av att ändra dos eller skippa medicinen. mina sköldkörtelvärden är ju iaf helt bra så jag kan ju inte skylla på dem nu...
madde: nä jag känner mig inte så värst bra egentligen, mår egentligen sämre än vad jag gjorde innan jag började ta de.
Pilea: oj du känner dig precis som jag gör nu . allt känns tomt, fast samtidigt är jag glad över att julen är över, kändes jobbigt i år..men just att det känns lite tomt..jag har ju egentligen en massa hobbygrejer att hålla på med egentligen, men man ska ju komma sig för o verkligen göra något av det också
.
usch, din mens låter jättejobbig!! hoppas det snart rättar sig till!! jag blöder ju iaf inte så stora mängder..
ååh jag fick den finaste julklappen någonsin idag. ni flesta av er här inne har ju skickat det till mig så jag tackar ännu en gång. jag satt här och tårarna bara sprutade. blev så enormt rörd och tacksam för att jag har så underbara vänner.