Magsjuka här hos oss nu, blä!
Tyra klagade på magont igår kväll o Alve sa att han hade ont i magen så fort han vaknade imorse. Han såg väldigt blek ut vid frukosten o när vi precis hade klätt på oss för att bege oss till dagis så spyr han. Fördelen med relativt stora barn är iaf att dom spyr i toan
Det var bara att klä av sig igen o sanera inne på toan o ringa dagis. Jag skulle egentligen åka till mvc idag o ta cellprov, men det är bara att boka om.
Hoppas vi andra klarar oss!
Barbamammans...
Fullt upp med plugg ser jag, skönt att det inte är så långt kvar nu!
Va skönt att det gick bra på bvc igår o vilken stor kille han är Agathon!
Kan det vara något som hänt på dagis eftersom hon inte ville dit? Fast hon kanske bara ville vara hemma iaf. Alve ville inte gå i måndags, men sen kom det fram att det berodde på en kille på hans avd som sliter o drar i Alves armar. Jag sa till om det igår o personalen skulle ha lite mer uppsikt, men trodde inte att det berodde på att killen ville vara elak utan snarare att han är lite ivrig. Men självklart sa personalen att det inte var ok om Alve inte vill att han gör så.
am zandra:
Något särskilt som hänt eller är det allmän depp?
Skönt att du kom iväg till läkaren igår!
Ja, tallen är fin, det tycker jag också, men den skulle passa bättre uppe i parken
xgirl:
Grattis till Selma i efterskott!
Men va jobbigt att Arvid ska ha det så där struligt med magen
Ain:
Skoj att nya jobbet verkar bra
Madde:
Ja, vi ska ju renovera hela köket inom kort, väntar bara på att få hjälp med att ta ner väggen mellan kök o matrum o vi har även tagit bort ett under o ett överskåp + mitt "små-riv" lite då o då, handtag, köksluckor osv
Så där var jag också med barn nr.1, jag var ständigt i farten, men nu blir det inte alls på samma sätt när man har dagis-tider att passa.
Glittrax:
Mysigt med UL o att alls såg bra ut! Tror inte du behöver vara orolig för att du fick senare BF.