Halloj här är jag
Har barnen hemma idag, orkade inte bege mig ut i spöregnet för att gå till dagis imorse. Vi är inne o kurar istället.
Max är bra från sin förkylning nu i stort sett.
I helgen har vi fått mycket uträttat, hämtat hikmet-paketet, handlat skor till barnen, tvättat fönster inför 1:a advent + massa annat småfix som bara legat o väntat. R har börjat bygga ett element-skydd till badrummet.
Jag var ju på tjejmiddag i lördags, supertrevligt o jättegod mat, skönt o ha nära hem också.
Igår var Tyra o lekte hos några bekanta o deras son o under tiden passade vi andra på att shoppa lite, blev en runda till Bauhaus, eurostore, rusta. Köpte 2 nya adventsstjärnor, en ny bordslampa o lite andra inrednings-prylar.
am zandra:
Men fy vilken obehaglig hyresvärd, kontrollbehov så det räcker o blir över!
Fast det där med att inte få ha barnvagnen i trapphuset, jag tror det är förbud på det nu förtiden pga brandrisken o att dom står i vägen om trapphuset måste utrymmas.
Men jag förstår verkligen att ni vill flytta därifrån.
Va skönt att det börjar lossna för Noah med talet o att talpedagogen var så bra
Madde:
Du har också haft fullt upp ser jag, skoj
Barbamammans...
Tror inte du behöver vara orolig för Agathons utveckling, tänk på att han är förtidigt född också!
Max lärde sig sitta på golvet tidigast av alla här hemma, Tyra var ju 9mån när hon först kunde sitta själv. Max vänder sig inte heller.
Mysigt att du känner dig nykär igen, det är väl det som är fördelen med att vara borta från varandra ett tag, att man hinner sakna o längta.
Grattis till Alwin i efterskott!
Ain:
Hoppas det går bra på nya jobbet idag, va spännande!
Hoppas Benjamin kryar på sig snabbt!
xgirl:
Va jobbigt att Selma kommit in i sådan trotsålder o strular så nattetid. Och så förkylning på det för din del, jobbigt, jobbigt. Här får du lite krya-på-dig-baciller o lite mer tålamod
Glittrax:
Vilken mysig fredag ni hade o härligt med lite sovmorgon för din del när Nova var hos farmor o farfar!
Kämpigt att dina sammandragningar inte riktigt vill ge med sig.