Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
hmm jag uppdaterade innan jag postade, men ändå fick jag inte med sista inlägget som du skrev x-girl..
fick reda idag på att Noah's dagis faktiskt ska ha lussefirande i år, så vi måste också leta efter dräkt..kanske att vi har något som passar..har ingen aning vart de kan ha luciakronor. nå't år vet jag att de hade på Ica här, men det skiljer sig ju så olika från år till år...det finns inte på BR då??
jo det var bara sköldkörtelproblemen och utmattningsdepressionen som orsakar alla problem. alla människor reagerar olika på hormonbrist så det är lite svårtolkat..precis de där orden som du säger sa min läkare idag . hon sa att hon skulle ringa till bvc-sköterskan och prata om det..jag sa rakt ut att jag får ingen hjälp av Dan att ta det beslutet och orkar inte riktigt själv och hon sa att då måste jag låta henne hjälpa mig så att vi kan få avlastning, att jag inte ska känna mig tvungen att vara stark jämt o kunna ta alla beslut. men jag skäms så, och det känns så motigt så jag vet ändå inte om jag vill fastän jag såklart vill på ett annat sätt..hade önskat att jag bara hade haft mer ork o vara bättre mamma till mina barn.