Glittrax: Men oj så kämpigt. Det är ju tydligen inte helt ovanligt att drabbas av depression under graviditeten så det kan ju vara något sådant. Jag tycker absolut du ska prata med någon, ta tag i det så fort som möjligt. Så trist att du inte fick sjukskrivningen godkänt, verkar vara alltför vanligt när man är gravid.
Barbamamman: Så trist att glasögonen försvunnit, måste ju vara jättesvårt att ha glasögon till ett såpass litet barn. Förstår att de lätt försvinner eller kommer bort.
Så skönt att Agathons tand har kommit upp nu! Det kan ju ha varit en bidragande orsak till hans humör. Jo Arvids mage har fungerat även om han inte bajsar så ofta, men igår morse hade han dock lite problem. Men när han hade kämpat ut "proppen" så kom det massa lösare bajs efter det, så nu är det nog bättre igen. Vi får ge lite extra katrinplommon kanske.
Zandra: Jag tycker som sagt att det är jättebra att hon kommer ringa dig varje dag. Det är ju hennes val, inte så att du har tvingat henne så du ska inte känna dig som en börda. Det är hennes jobb. Jag förstår verkligen att du håller skenet uppe inför Dan när han inte visade att han brydde sig när du var sådär ledsen.
Visste inte att det var så. Bra nu då att han ska vara med på nästa möte.
Just nu är försäljaren här och installerar larmet. Jag och Arvid sitter på sängen i sovrummet nu för larmkillen håller på och ska testa larmet.
Det gick ganska smidigt ändå att gå till dagis idag. Det är första biten, med backen m.m som är stressig och lite jobbig, men efter det går det ju riktigt smidigt resten av vägen till dagis. Men vi får gå minst 10 min tidigare imorgon för vi blev lite sena idag.