Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Ja jag vet inte varför jag mår så här.. Men jag ska ju börja KBT om ett par veckor (något som INTE känns lockande då jag ju redan har lite kämpigt med annat) och ska höra vad hon säger om det hela. Kanske jag kan prata lite med henne, eller om hon kan skicka mig vidare på nåt sätt. Känns nerstämt idag också. Jag har nu för första gången i mitt liv svårt att somna på kvällarna också. Jag kan vara trött tidigt på kvällen men senare när det är läggdags känner jag mig bara rastlös på nåt sätt. Men på lördag ska jag och Andreas ha barnvakt och åka till IKEA, ska bli så roligt!!
Hihi, nu precis kom Arvid över på mage från sittande för första gången utan att störtdyka. Men han är inte nöjd med att ligga där!
Jag är förresten nyfiken på hur, vad och när era bebisar äter på dagarna? Jag har slutat amma dagtid så jag måste få till ett nytt matschema.
Pilea: Precis sådär med sovrummen kommer vi också göra sen. Eller nästan då, vi har ju bara två barn. Vi har två sovrum uppe, och här nere är den delen av vardagsrummet som Selma nu har som lekrum ett fd sovrum där de rivit en vägg, så den ska i så fall upp så ska vi troligen ha det som sovrum medan barnen får husera på övervåningen. Då har de varsitt sovrum och en liten TV-hörna där uppe. Men det dröjer väl några år innan de kan sova där utan föräldrar. Vet inte hur det ska gå faktiskt, hehe. Men jag vet inte hur vi ska lösa det annars.
CarlAstrid: Men som folk kan med och hålla på! Både att pruta när det är så billigt, och att gå som gamar runt dina grejer innan loppisen ens öppnat. Det visste jag inte att folk höll på så. Säkert en del som går så och fyndar och säljer på Tradera sen också. Jag tycker Tradera är så mycket jobb för lite pengar, så jag tror jag lägger ut klädpaket på Blocket sen. Finns inte mycket loppisar här.
barbamamman: Så konstigt att Alwin bara kräks sådär då! Har han varit till läkare någon gång med det? Glömde bloggadressen som du frågade om: www.gladliten.blogspot.com/
Glittrax: Ja ibland tar det mycket energi att gå och irritera sig på saker... Jag har tyvärr inga små bodies, har gett bort till Pingstkyrkans second hand och även sålt något på Tradera.