Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Barbamamman- Naw, stackars Freja. Så nästan alla hade feber då? Vad jobbigt![Rynkar på näsan Rynkar på näsan](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Xgirl- vad jobbigt att Arvid är trög i magen igen då.. och vad knasigt att dom kopplat larmet fel.
Barbamamman - Ja dom namnen var ju inte så hippa direkt.. Men Fabian gillar jag, det är super fint Men håller Agathon fortfarande låda på nätterna? Usch då så jobbigt
Vad tråkigt för barnen att dom missar lussefirandet, men är man sjuk så är man men det är tråkigt. Vilken tur att din mamma kunde ställa upp o passa sjuklingarna så d kommer iväg till barnhab iaf
JAg tror han kommer bli nöjd över sakerna, önskar man sig dyrare saker så får man ju mindre saker
Pilea - Gulliga Max, Julius har sådan pyjamas som han har body Tyckte jag kände igen den ... Jätte fint pepparkakshus...
Jag försöker verkligen ta mig tid att skriva här Är inne o läser flera ggr om dagen, men får aldrig till det att skriva typ. Julius har ju kommit på att det finns så mycket flera rum än vardagsrummet i lägenheten
Så man får typ springa o jaga han lite.. hehe..
slänger in en bild, tror ni han är på g att ställa sig snart elr?
Julius har fått en rendräkt av sin faster, måste bara visa den var så söt
Med hornen på också
Ja han var ursöt i den där!!
Barbamamman- Men vad skönt att det gick bra på barnhab och att han gör sådanna framsteg Blir det sådanna skenor till skorna elr vad? Hur mår barnen nu då? Börjar dom bli lite kryare ? Men stackars Agathon som blivit dålig nu, kan tänka mig att det bara går runt när dom är sjuka..
Nu börjar tänderna komma på löpande band här, bara igår kom 2 nya ut. Så det betyder att Julius har 6tänder nu
God jul till er !!!