-
-
Jo kom ju på efter att du har flera barn än så Hoppas febern har sjunkit iaf, inge kul o ha så där hög feber ju..7 michelingodingar skrev 2010-12-12 07:27:40 följande:madde: nja 3 av 7 barn har feber men abbe o alwin märktes inget alls på o dom har sovit hela natten o sover än, Freya däremot vaknade en gång inatt och var törstig o då var hon sval iaf men "kletig" på kroppen får se sen när hon vaknar om febern stigit igen.
-
barbamamman- kikade in i din press nu, är det så att alla din barn börjar på antingen A elr F?
-
Barbamamman- Ja jag tänkte på det Får man vara nyfiken o fråga vad dom heter?
-
Glittrax- Säger som barbamamman, fråga vad det är som gäller och säga åt dom att prata med varandra nästa gång och enas om 1 sak!
Barbamamman- Vad fina namn Så Agathon skulle egentligen ha ett namn på F ? -
Xgirl- vad jobbigt att Arvid är trög i magen igen då.. och vad knasigt att dom kopplat larmet fel.
Barbamamman - Ja dom namnen var ju inte så hippa direkt.. Men Fabian gillar jag, det är super fint Men håller Agathon fortfarande låda på nätterna? Usch då så jobbigt Vad tråkigt för barnen att dom missar lussefirandet, men är man sjuk så är man men det är tråkigt. Vilken tur att din mamma kunde ställa upp o passa sjuklingarna så d kommer iväg till barnhab iaf JAg tror han kommer bli nöjd över sakerna, önskar man sig dyrare saker så får man ju mindre saker
Pilea - Gulliga Max, Julius har sådan pyjamas som han har body Tyckte jag kände igen den ... Jätte fint pepparkakshus...
Jag försöker verkligen ta mig tid att skriva här Är inne o läser flera ggr om dagen, men får aldrig till det att skriva typ. Julius har ju kommit på att det finns så mycket flera rum än vardagsrummet i lägenheten Så man får typ springa o jaga han lite.. hehe..
slänger in en bild, tror ni han är på g att ställa sig snart elr?
Sådär hänger han var o varannan timme nu.. Ursäkta röran, det är lillefis som rivit ut leksaker .. -
Julius har fått en rendräkt av sin faster, måste bara visa den var så söt
Med hornen på också
-
Ja han var ursöt i den där!!
Barbamamman- Men vad skönt att det gick bra på barnhab och att han gör sådanna framsteg Blir det sådanna skenor till skorna elr vad? Hur mår barnen nu då? Börjar dom bli lite kryare ? Men stackars Agathon som blivit dålig nu, kan tänka mig att det bara går runt när dom är sjuka..
Nu börjar tänderna komma på löpande band här, bara igår kom 2 nya ut. Så det betyder att Julius har 6tänder nu -
Zandra- Vad skönt att du är tillbaka, kul o se dig i tråden igen Vad kul att du uppskattade mailet, verkligen tänkt på dig vännen. Vad skönt att Dan insett nu hur du har det när han fick vara ensam. Men vad irriterande att han ringt o berättat för dig hur jobbigt han haft det, när du har haft dig själv och tänka på lixom ..
Glittrax- Vad struligt du har det med f-kassan då, vad jobbigt
Xgirl- Kanske Arvid har varit snorig pga av tänderna? Men vad skönt att den första brytit igenom nu iaf och vad duktig han är som kan sitta nu ...
Pilea- Vilken fin julgran, och vad häftigt med en vit julgran
Barbamamman - Vad duktig du är på att baka då Önskar jag också hade sådant intresse, blir väl mera när Julius blir stor och vill hjälpa till. Men kan förstå att du är kämpigt att baka med alla barnen, svårt med massa små händer överallt.. hehe .. Men vad tokigt att den där mannen ringde till dig, inte du som lånat pengar ju.. Dumt o blanda in dottern lixom ..
Ni ska veta att jag är inne och läser här varje dag, men tycker det är så svårt att få tid till och skriva Det är fullrulle på Julius nu, nu har han upptäckt att det finns så många andra rum i lägenheten och inte bara vardagsrummet, så han är överallt och ingenstans Sen försöker han klättra på allt, men han kommer fortfarande "bara" upp på knä. Men i fredags sov Julius borta för första gången. Så jag och sambon hade lite tid för varandra var riktigt mysigt faktiskt... Och det funkade mycket bättre än vad jag trodde med Julius. -
God jul till er !!!