• Madde01

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Hänt lite tragiska saker här i samhället därför jag inte vart så aktiv idag Rynkar på näsan
    Och så är det ensamnt sambon har åkt bort i jobb i en hel vecka.. Jobbigt att han är borta just nu, då jag har en vän som jag tror behöver mig väldigt mycket just nu ..
    Vet inte om ni har läst om han killen som hängde sig live i flashbackforum? Det är iaf den tragiska saken som drabbat vårat samhälle Rynkar på näsan

Blev inte VC för oss idag, då Julius har sovit ända till 4 i morse utan att ha hostat en endaste gång på natten.. Så han kanske är på bättringsvägen nu? hoppas det iaf Glad

Kommer in o svarar i morgon, orkar inte läsa allt just nu ... Även fast jag inte kände killen i sig så kände jag mååånga runt omkring honom, hur kan detta ta så hårt på mig då? Fattar inte det...

• Madde01
    Pilea skrev 2010-10-11 21:45:59 följande:
    Jo, hörde det precis från R! 
    Usch o fy, fasiken va tragiskt! Förstår att det måste kännas extra påtagligt o jobbigt för dig som vet vem han är o som bor där. Kramar till dig!
    Jo skulle mest vilja kunna ställa upp för min vän just nu, men det är svårt när han har lillplutt hemma själv.. Det är nämligen hennes kille brorsa.. Och dom stod varandra otroligt nära..
  • Madde01

Antar att dom sätt själva händelsen, då filmen fortfarande cirkulerar på nätet, folk vill lixom inte sluta sprida den... Fruktansvärt detta.. Och att folk triggade upp han så otorligt på forumet, det är helt sjukt.. Det var lixom ingen som ingrep o ringde polis.. Hade dom inte suttit där o sagt att "du vågar aldrig" och sådanna grejer i stället för o ringa så skulle det kanske inte hunnit gå så långt lixom.. Kan inte sova heller pga. allt detta.. Ska iaf försöka mig på det snart..

• Madde01

tack för alla värmande ord från er o sorry för egoinläggen.. Vet ej vem jag ska prata med som inte är mera berörd än mig ...

• Madde01
    Pilea skrev 2010-10-11 22:42:48 följande:
    På Aftonbladet står att polisen larmades 13:44 o att dom var på plats 14:05 o att det då var försent o att folk inte riktigt förstod att det var på riktigt. 
    Men att folk ens vill se, ja dom lär ju ångra sig! 

Ja, bäst att du försöker sova! 
    Ja, det borde dom göra.. Läste lite i början av tråden nu i efter hand lixom, det är helt ofattbart hur folk beter sig, hotar man att ta sitt liv är det väl ändå ett rop på hjälp.. som en skrev "När ska du göra det då? Har lite bråttom till jobbet" elr vad det stod.. Han lär ångra sig stort!!
    Xgirl83 skrev 2010-10-11 22:46:11 följande:
    En sak jag inte fattar - det där jäkla Flashback-forumet, VARFÖR ligger tråden kvar, de har t o m det som nyhet på startsidan med länk till tråden??? Det intrycket jag fått av det forumet förut verkar stämma... Och hur kan folk sitta och fortsätta sprida en sådan video??

Nej, sängen var det..
    Nej det är också något som är helknäppt, att dom inte tar bort tråden.. Räcker det inte med det lidande familje får ta lixom..
  • Madde01

Hej allihopa.. Har vart lite off i 2dagar.. Kommer nog inte vara så aktiv tills efter nästa vecka, hoppas det är ok iaf? Ska nämligen sova hos min bror o hans familj från fre-sönd.. Vill inte vara ensam just nu, och sambon kommer inte förns på söndag, så det var bra att jag kunde sova hos dom iaf.. komma bort lite Glad Sen har jag inte varit hemma på hela dagen idag o kommer nog vara borta i morgon också.. Hoppas ni har överseende med det iaf?

• Madde01

Kommer tillbaka nästa vecka Glad Då har man lite mera tid o sitta vid datan när sambon är hemma.. Finns inte så mycket tid till det nu heller när man är ensam..

• Madde01

Hallå allihopa :)
    Tänkte bara kika in o säga att jag lever , sambon är ledig hela veckan nu så vi passar på o umgås med varandra.. Skrattande

• Madde01
    Pilea- Ja, det är verkligen skönt.. I Tisdags tog han Julius 2 timmar mitt på dagen så jag kunde sova Tungan ute heelt underbart .. Vad skumt det där med dina bekantas barn, självklart är barnen understimulerande om det är så pass, då får dom ju se till att stimulera barnen. Alla barn är olika o behöver olika stimulans.. Vet hur det kan vara Skrattande och det där med vikarier det känner man igen, följde med en kompis och hämtade hennes bonusbarn på förskolan där både hon o jag arbetar och det var inte en enda ordinarie personal ute på gården.. Tyckte det var jätte skumt, nu blir man ju lite rädd för om Julius hamnar där.. Då jag är anställd inom kommunen så vet inte jag vilken förskola jag hamnar på när jag börjar jobba själv.. Så vi har sökt den förskolan som tredje alternativ till Julius när han ska börja förskola.. Men kommer ALDRIG acceptera att det inte finns nå ordinarie personal när man hämtar sitt barn.. haha.. Det där med att somna i soffan känner jag igen, somnade där 21.30 igår.. Då väckte sambon mig o fråga om jag inte skulle gå till sängen o lägga mig i stället Skrattande

Puh, nu har man vart o shoppat upp nästan hela barnbidraget på blöjor och mat o sådant.. Shit vad dyrt det börjar bli nu när han börjat äta mera vanlig mat Tungan ute han har börjat gilla lite barnmatsburkar, det är rätt skönt då jag tycker det är så svårt o göra egen mat.. Vet inte vad man ska göra.. Tycker det är super svårt, så det blir ju bara samma grejer typ potatis,morot o palsternacka..  Sedan blev det present köp, kalas i morgon för brorsdottern som fyller 8, shit vad tiden går snabbt.. Kändes som i går jag blev faster Tungan ute var iof 12 när jag blev faster.. Men tiden går alldels för snabbt.. hon har blivit alldeles för stor o kaxig Skrattande
  • Madde01

Ja detta med matn är så fruktansvärt svårt.. Men har nog bestämt mig för att varva lite med egen mat o burka mat, när jag gör själv blir det potatis o morot.. Så får han lite varierande mat i burkarna..

Zandra- Vad kul att ni träffats då, kul o se hur dom små ser ut på riktigt Skrattande Jobbigt när hon har blivit mammig nu då, Julius är just nu neutral.. Men efter sambon kom hem från Luleå var han riktigt pappig i 2 dagar och i somras var han ruskigt mammig, då fick ju inte ens sambon hålla i honom typ.. Men nu är han överlycklig vem som ens håller i han Flört

Xgirl- Vad jobbigt det där med FP Rynkar på näsan

Idag blir det kalas för hela slanten Tungan ute Förstår inte vad som hänt med min gosse, han har alltid haft jätte svårt att komma till ro när han är trött. Men nu dom senaste 2dagarna har han bara somnat huxflux i famnen.. som nu tänkte jag skulle skriva klart här innan jag skulle försöka få han o somna, så tog upp han i famnen o nu sitter han o snarkar här Tungan ute fast vid läggdags somnar han fortfarande vid flaskan när han får välling..

Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)