Pilea- Ja, det är verkligen skönt.. I Tisdags tog han Julius 2 timmar mitt på dagen så jag kunde sova
heelt underbart .. Vad skumt det där med dina bekantas barn, självklart är barnen understimulerande om det är så pass, då får dom ju se till att stimulera barnen. Alla barn är olika o behöver olika stimulans.. Vet hur det kan vara
och det där med vikarier det känner man igen, följde med en kompis och hämtade hennes bonusbarn på förskolan där både hon o jag arbetar och det var inte en enda ordinarie personal ute på gården.. Tyckte det var jätte skumt, nu blir man ju lite rädd för om Julius hamnar där.. Då jag är anställd inom kommunen så vet inte jag vilken förskola jag hamnar på när jag börjar jobba själv.. Så vi har sökt den förskolan som tredje alternativ till Julius när han ska börja förskola.. Men kommer ALDRIG acceptera att det inte finns nå ordinarie personal när man hämtar sitt barn.. haha.. Det där med att somna i soffan känner jag igen, somnade där 21.30 igår.. Då väckte sambon mig o fråga om jag inte skulle gå till sängen o lägga mig i stället
Puh, nu har man vart o shoppat upp nästan hela barnbidraget på blöjor och mat o sådant.. Shit vad dyrt det börjar bli nu när han börjat äta mera vanlig mat
han har börjat gilla lite barnmatsburkar, det är rätt skönt då jag tycker det är så svårt o göra egen mat.. Vet inte vad man ska göra.. Tycker det är super svårt, så det blir ju bara samma grejer typ potatis,morot o palsternacka.. Sedan blev det present köp, kalas i morgon för brorsdottern som fyller 8, shit vad tiden går snabbt.. Kändes som i går jag blev faster
var iof 12 när jag blev faster.. Men tiden går alldels för snabbt.. hon har blivit alldeles för stor o kaxig