• Madde01

Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)

Barbamamman - Ja, men han brukar ju somna runt 19-20 så det var ändå inte så mycket tidigare än vanligt.. Jätte skumt .. Men nu sover han i soffan .. hehe Tungan ute Usch då.. Obehagligt att få veta sådant om en person sedan som man har sett ett ex. antal ggr ..
    Krya på han o hoppas febern försvinner snart...
  • Madde01
    Zandra- han jobbar helger också, då det blir inte mycket till o umgås. Men Igår var han ledig heeela dagen, så det var därför jag var så oaktiv här.. hehe.. Måste ju passa på o umgås när man kan, men nästa vecka ska han inte jobba alltför mycket tror jag Glad idag blir det en lugn dag, ska ut o gå kl. 15 med en tjejkompis.. Vi försöker bli lite hurtiga .. hehe. Molnigt o tråkigt ute dock, men än sålänge inge regn ..

Barbamamman- Tråkigt att maken fick rycka ut o jobba en fredags kväll sådär då Rynkar på näsan Hoppas du hade det trevligt iaf med chokladbitarna framför tvn.. Har inte ätit choklad på en evighet . usch, jag som ÄLSAKR choklad...  Hade ont i magen i går kväll. Då sa sambon , det är kanske chokladtarmen som strejkar Tungan ute hahaha.. Han vet vad jag behöver.. Dock har vi ingen choklad hemma ...

Pilea - Nej usch vad tråkigt om du blivit blåst på en Overall Rynkar på näsan Låter ju konstigt om hon nu "skickade" den att den inte kommit fram lixom, fast ibland tar det tid.. Som Julius faster skickade ned kläder när han föddes alltså i mitten av Mars, och dom kom fram i Juni vi fattade ingenting vad som hände Obestämd Som tur var så hade hon varit smart o köpt storlek 68 så dom passar ju fortfarande.. Men vad grymt irriterande det var...

Xgirl- Usch vad jobbigt det är när man inväntar mensen o blir sådär.. Vet precis hur det är..

Julius har börjat åla för fullt här hemma nu, det går inte så snabbt ännu som tur är.. Men framåt kommer han, kul o se Skrattande Super stolt mamma.. hahah... Fast ibland skulle han nog gärna veela att jag bar honom dit han vill .. hahah .. Igår sov han inge middag efter kl.10 men ändå var han klarvaken o jätte glad.. Så vi åkte till min bror, så var vi där till 21.. sen somnade han i bilen hem, vakna när vi var hemma o bytta till pyjamas fick välling o somnade för natten.. Men vi fattade ingenting när han inte ville sova middag överhuvudtageet ..
  • Madde01
    Barbamamman - Ja idag har det varit tvärtom, han har typ sovit heela dagen .. haha .. Sov från 9-11 sedan var han vaken till 12.30 o sov till 14.30 Flört helt otroligt.. Nu ligger han på golvet o krälar o är glad.. Så det är skönt det .. Gud så jobbigt att han blivit en nattuggla igen då. Ja, ibland måste man tänka på sig själv också.. Som när Julius vill sova 17.30 aldrig i livet säger jag bara, då vet man hur det blir på natten Tungan ute hahah , svårt o bara handla till 1? Glad
  • Madde01
    Zandra - Jo man får väl passa på lixom Glad Blev inte direkt någon promenad igår, direkt efter jag hade skrivit det här så började det ÖS regna ute.. Så tråkigt, sedan regnade det hela dagen fram tills typ 18 o då var det middag här hemma.. Oj kan hon redan sitta? Det kan inte J , haha.. Långt i från.. mmm, gott med kräftor .. Älskar det ..

Xgirl- Ja, det är konstigt.. Idag fick man gå upp kl.6 .. Usch då..
  • Madde01

Ursäkta att jag varit lite frånvarande.. Känner mig inte på topp just nu Obestämd Vet inte vad det är känner mig allmänt deppig till o från, känns som att den enda som gör mig lycklig just nu är Julius faktiskt Flört Så det är ju tur man är med han hela dagarna.. Fast vi har haft ett par jobbiga kvällar nu, han vill inte somna på kvällarna numera o eftersom man är ensam varje kväll så blir det ju jag som tar det jämt, så när jag ska in här o komentera på kvällarna så är jag alldeles för trött, men nu tog jag mig friheten när han ligger på golvet o leker Skrattande Vi var iaf o shoppa massa nya kläder till J i går, oj vad kul det var Skrattande 

Pilea- hahaha, det där med håret känner jag igen.. Somnade på soffan i förrgår med blöthanduk i håret och när jag gick i lade mig  sängen orkade jag inte tabort den så den följde med även till sängen Skrattande

Zandra- Ja gud så onödigt att åka 12 mil för en timme ... Tur att han fick som det var bestämt iaf...

Barbamamman- Har du fått en kläng apa? Glad är det Agathon ? hehe

• Madde01
    Zandra - Ja jag vet faktiskt inte vad det kan vara som spökar.. Jobbigt är det .. Men men .. Man försöker hålla humöret upp så länge Julius är vaken iaf Skrattande åh, va gulligt med kostym..och 200kr är ju ingenting,.. Hoppas den passar, när är dopet ? Skrattande

Pilea- Ja men man kämpar på , hehe.. Hoppas det vänder snart bara Glad Japp, tyvärr belv det ingen shopping till mig, men till Julius o det är lika kul det Skrattande om inte ännu roligare , nu när man köper till sig själv får man ju bara ångest .. haha..

Barbamamman- Har ud också en karl som reser i sitt arbete, tror sambon ska åka i väg till Sundsvall nästa vecka i några dagar ..
  • Madde01
    Zandra- ja du, mens har jag ju till o från just nu.. den är jätte knasig Tungan ute Usch då, hade han låst om sig själv alltså? vad söta dom är tillsammans, hon sitter ju super sabilt ju... Vad stor hon ser ut Skrattande

Glömde ju skriva att vi var på sista föräldrargruppen idag, så passade på o mäta o väga Julius så nu har han passerat 7 kilos gränsen Skrattande hurra ... han väger nu 7,1kilo och är 64cm lång...
  • Madde01

Gud vad skönt Glad Än så länge inge bråk.. Julius somnade faktiskt när han åt vällnig nyss, och det gick o lägga ned han utan att han vaknade.. Och än sålänge har han inte vaknat o skrikit.. Hoppas att det ger med sig nu o man slipper gå in o guppa på rumpan, igår kväll tror jag att jag fick springa in 5ggr i loppet inom 20 min Rynkar på näsan Då var man ju helt slut.. Säger sig kanske sig självt varför man då somnade i soffan kl. 21 Tungan ute

Barbamamman- Jag gnäller över 1 barn, tänkte inte på att du hade en hel kull Tungan ute och du är ju också ensam i kväll .. Bra att han har stora syskonen annars då af, haha.. Så han inte alltid klättrar på dig.. Vad skönt att han kommer hem imorgon iaf.. Jag blir väl ensam i 3dagar igen.. Usch, tycke det är skit jobbigt.. Men jag vet inte hur mycket jag kan säga ifrån lixom .. Hur mycket väger agathon då? Julius är ju född i v.36, men han följer sin kurva perfekt .. vikt o längd o allt Skrattande Tycker att han ser ut som en liten köttbulle jag, kort o tjock är han Tungan ute som sin mamma som jag brukar säga Cool Men det är ju ett schyst pris halva priset är ALDRIG fel.. hehe

• Madde01
    Barbamamman- Vilken stooor kille du har då Glad Alltså i vanliga fall jobbar han från 17-22 ca, blir oftast senare. Sedan har han resetid på typ1-1,5 timma .. Så han är aldrig hemma till 17 som idag åkte han 15 sen kommer han väl hem vid 23 i kväll o då sover jag som jag gjort 3 kvällar i rad.. Sedan på helgerna jobbar han oftast från 9-23 typ .. Så då träffas vi knappt... Sen nu åker han till s-vall 3dagar o det gjorde han för en månad sedan också.. Usch, så långt vill jag inte att det ska gå Rynkar på näsan Men jag förstår dig.. Skulle ju helst se att han bytte jobb, men som sagt.. Att få jobb i dessa tider är väl inte det lättaste tyvärr Rynkar på näsan
  • Madde01
    Zandra - Hur stor är Linn då? Glad Ja , det är faktiskt jobbigt när det strular vid nattnig igår gick det bra då han somnade när han fick välling Tungan ute Ja hon ser verkligen super stor ut när hon sitter där själv.. hehe..

Ain- Jag hade nog skickat ett mail faktiskt.. Men det är för att jag själv skulle vilja veta alla skavanker innan jag fick klänningen .. Fast kan du laga hålet själv o snyggt tycker jag absolut att du kan göra det i stället Glad Tyvärr ingen erfaren traderare, då jag inte vill sätta mig in i sådant .. hhe
Svar på tråden Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)