Zandra- han jobbar helger också, då det blir inte mycket till o umgås. Men Igår var han ledig heeela dagen, så det var därför jag var så oaktiv här.. hehe.. Måste ju passa på o umgås när man kan, men nästa vecka ska han inte jobba alltför mycket tror jag
idag blir det en lugn dag, ska ut o gå kl. 15 med en tjejkompis.. Vi försöker bli lite hurtiga .. hehe. Molnigt o tråkigt ute dock, men än sålänge inge regn ..
Barbamamman- Tråkigt att maken fick rycka ut o jobba en fredags kväll sådär då
Hoppas du hade det trevligt iaf med chokladbitarna framför tvn.. Har inte ätit choklad på en evighet . usch, jag som ÄLSAKR choklad... Hade ont i magen i går kväll. Då sa sambon , det är kanske chokladtarmen som strejkar
hahaha.. Han vet vad jag behöver.. Dock har vi ingen choklad hemma ...
Pilea - Nej usch vad tråkigt om du blivit blåst på en Overall
Låter ju konstigt om hon nu "skickade" den att den inte kommit fram lixom, fast ibland tar det tid.. Som Julius faster skickade ned kläder när han föddes alltså i mitten av Mars, och dom kom fram i Juni vi fattade ingenting vad som hände
Som tur var så hade hon varit smart o köpt storlek 68 så dom passar ju fortfarande.. Men vad grymt irriterande det var...
Xgirl- Usch vad jobbigt det är när man inväntar mensen o blir sådär.. Vet precis hur det är..
Julius har börjat åla för fullt här hemma nu, det går inte så snabbt ännu som tur är.. Men framåt kommer han, kul o se
Super stolt mamma.. hahah... Fast ibland skulle han nog gärna veela att jag bar honom dit han vill .. hahah .. Igår sov han inge middag efter kl.10 men ändå var han klarvaken o jätte glad.. Så vi åkte till min bror, så var vi där till 21.. sen somnade han i bilen hem, vakna när vi var hemma o bytta till pyjamas fick välling o somnade för natten.. Men vi fattade ingenting när han inte ville sova middag överhuvudtageet ..