Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
barbamamman - Ja verkligen du stadigbit du har, bättre det än att dom väger för lite .. Jadu, det är allt möjligt med J just nu faktiskt tror jag .. hehe .. Äsch, men han är riktigt charmig när han är på bra humör iaf. Shit att inte folk bara kan sköta sitt eget utan att bry sig om vad alla andra skriver o gör hela tiden det är så fruktansvärt irriterande, jag är också reserverad när det gäller vissa saker här, vet att folk håller koll tyvärr hoppas det inte var någe allt för jobbigt?
xgirl - Vad skönt att det är på bättrings vägen med både Arvid o Selma iaf
Pilea - Men ni verkar ju göra roliga saker iaf hemma.. Tråkigt att dom är sjuka just när det är skoja saker på förskolan dock. Sökte också till testpilot för semper.. Men förstod att jag inte skulle komma med då jag "bara" har J Men vad kul att ni kom med iaf.. Du får väl säga om det är saker värda att köpa sedan..
Zandra - Gumman då.. Har du mått så här dåligt innan tabletterna elr var det dom som gjorde att allt blev så här ? Klart man vill höra andra saker när man mår dåligt, så man får tänka på någor annat för en sekund iaf ..
Kan berätta att vi har iaf haft en sju helsikes natt .. Julius vaknade 1 och tyckte att det var morgon, så han var vaken med sambon till 3.. För jag bröt i hop totalt när J inte ville somna om, jag var galet trött hade gått o lagt mig 23 hade inte ens kunnat blunda elr slappna av vet ej varför.. Så sambon tog han .. Sen sov han till 09.30 i morse iaf,så det var ju skönt det så när han vaknade då kom vi ju på att dom skulle stäng av varmvattnet här idag från 8-19 så det var ju bara att ställa sig o koka vatten o tappa upp ett bad så man blev lite fräsch iaf Sen gick jag o J och lunchade med en kompis på grekiska kolgrillen, och J sov sig igenom hela lunchen så det var riktigt skönt, han vaknade när vi var klara på ett riktigt bra humör.. Sedan gick vi hem o hade en mysdag.. Var så gaaaalet kallt ute i dag. Får hoppas J sover bättre i natt.