Somnade tidigt igår, redan kl.19 i soffan. Men sen blev jag väckt av Tyra som ville gå o lägga sig "Mamma du får sova i min säng istället" sa hon, lillpluttan. Sen somnade jag bredvid Tyra o R åkte o tränande. Vid 21 vaknade jag av Max så jag bytte säng o liggammade. Vaknade runt 02 av att det var en anings varmt, låg nämligen med kläderna på Klädde av mig o kröp ner igen, orkade inte ens borsta tänderna. Ja, så trött kan man vara ibland, hi hi!
Hamyes:
Välkommen hit!
Kämpigt med depressioner!
Barbamammans...
Såna här skor menar jag! Varmfodrade o mysiga!
http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=35018&ProductId=264230&ArticleId=624943
Skoj med zumban o att du äntligen kunde komma iväg!
Mindre kul med datorn, men skönt att det gick på försäkringen.
Åh, så där mysig börjar Max också bli
xgirl:
Åh, fy för mjölkstockning, lider med dig! Du får väl köpa spc-flaks nu som barnläkaren tipsade om så slipper du skiten
Tack för länken!
Ha ha, ja dom kan kläcka ur sig det mest roliga o konstiga saker ibland
Har en kompis vars barn berättade för personalen på dagis att när han spelar TV-spel så dricker mamma vin Han får spela på fredagar o då kan det ju hända att man tar sig ett glas, men det lät ju som han har en alkoholiserad mamma så som han beskrev det
Ja byllerkutta, det låter nästan lite snuskigt
Ain:
Skönt att få rensat!
Tycker jag rensar hela tiden, men ändå fylls det på direkt. Här om kvällen ringde en dagiskompis mamma o frågade om jag ville ha kläder i stl 80 så hon kom förbi o lämnade en full kasse. Jättesnällt, men nu har jag kassar lite var stans här hemma. Kläder som väntar på att få börja användas, kläder som ska säljas, kläder som ska skänkas osv osv.
Glittrax:
Det var länge sen, jobbigt att illamåendet inte riktigt vill ge med sig. Hoppas tabletterna hjälper!
Kul med inskrivning
am zandra:
Har du kommit på vad det var du skulle skriva än?
I eftermiddag ska Alve till läkaren, årlig koll eftersom han föddes så tidigt. Han kommer följas upp fram till han blir 18år. Men idag blir det pappsen som åker med honom. Han ska vara där kl.15:30 så han får gå något tidigare från dagis idag så att dom hinner dit.
Tänkte höra om dom kan åka o köpa skorna till åtminstone Alve efteråt. Måste ju nästan ha med honom så det blir rätt med stl. Känner att han måste ha ett par schyssta skor eftersom han går lite halvtaskigt efter benbrottet o han blir lätt trött.