Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Ja fy, när du säger det så minns jag att Selma hade en period då hon gnisslade tänder! Kommer dock inte ihåg exakt hur gammal hon var.
Ja fy, när du säger det så minns jag att Selma hade en period då hon gnisslade tänder! Kommer dock inte ihåg exakt hur gammal hon var.
Jo då har jag nog ätit hasselbackspotatis ändå faktiskt, de blir lite sådär krispiga va? Ser väldigt gott ut!
Jag får se hur mycket jag hinner skriva innan Arvid vaknar, han sover och skulle behöva äta lite innan vi går till dagis. Om jag inte hinner färdigt så skriver jag mer ikväll.
Madde: Så söt Julius! Arvid har också en sådan body. Om Julius drar sig upp till sittande så är det nog hög tid att sänka spjälsängen. Bättre att ligga steget före än att få sig en otrevlig överraskning.
Pilea: Vilken mysig helg ni verkar ha haft! Och de stora barnen med för den delen, var roligt.
Ain: Så skönt att det går så bra med jobbet och med Benjamin. Jättesöt är han förresten! Men jag förstår att det är jobbigt att sitta och köra så långt varje dag, då blir du ju också hemifrån längre pga det.
Barbamamman: Skönt att få köpt lite mer julklappar. Jag håller med dig, julklappar är så jobbigt.Visst, att köpa till barn är ganska roligt för de blir så glada. Men att hålla på och köpa till släkten, och man riktigt känner vilka nöd-julklappar alla har köpt, halsdukar, skålar osv. I min familj ska vi fr o m denna julen skippa julklappar till oss vuxna och bara köpa en grej för max 50:- och köra nån paketlek. Jag bara önskar att vi kunde göra detsamma i sambons familj. En sån go "liten" Agathon. Åh, marängsviss är SÅ gott ju! Men jag har inte heller ätit kroppkakor nån gång, det kanske beror på var i landet man bor. Det är så tröttsamt med sådana där läkarbesök och liknande som tar 1 minut.
Zandra: Men oj så jobbigt att de ska komma med så kort varsel! Fast väldigt roligt för barnen och Dan då, helt otroligt att det var så länge sedan de var hos er sist. Hihi, så duktig Linn är då! Förstår att hon blev riktigt nöjd när hon lyckades ställa sig upp. Förstår att du har ont i ryggen!
I natt har Arvid ätit minst 5-6 gånger. Han vaknade först redan 21.30 och åt mycket, sen vaknade han vid 22.30 igen men fick ingen mat då. Sov sedan 23-03 men efter det har han ätit flera ggr. Helt olikt honom faktiskt, har han kommit in i Linns fas tro? Jag har varit och hälsat på min mormor på sjukhuset idag iaf, skönt att få gjort det.
Nu vaknade Arvid, hann precis skriva färdigt!
Så, nu sitter jag och ammar. Jag tänkte att jag inte kan vara sämre, så här kommer en bild på min guldklimp:
Det är så fascinerande hur olika bebisar ser ut egentligen!