Glittrax - Okej, är hon blöjfri hemma då? ´Kan ju vara så att det finns så mycket att göra på dagis att hon glömmer bort att hon är kissnödig så kommer det bara, ganska vanligt faktiskt
Ain- Tackar, jo jag var med i Apriltråden
Men det är så jäkla dött där då typ alla gått över till någon tråd med 4månaders bebisar ,och det passade inte riktigt oss då Julius är 6månader.. haha.. Så kände att det kunde vara kul med en aktiv tråd för man har ju ganska mycket tid över på kvällarna då Julius sover o sambon jobbar och ibland finns det till o med tid på dagarna med
mmh, geisha är ju superduper gott, har faktiskt inte ätit chokald på en vecka, haha. det är min stora last och chips o dip men det har jag inte hller ätit på en vecka.. Känner mig super duktig
Jätte fin overall, skulle också bli osäker som du när den var så jäkla billig.. Men jag sysslar inte med tradera, vet att jag skulle bli fast o det vill jag undvika.. hehe
Xgirl- tråkigt att den inte blev klar idag.. Men bra att du tycker den blir snygg iaf, det är ju det viktigaste
Zandra- Usch ja
Mh, glass är frukansvärt gott.. Men tänkte när det glass paketet tar slut är det slutköpt med glass.. Det är ju halva paketet kvar
Vad skönt attt du fått sova i natt iaf.. Jag har haft sådan huvudvärk i natt o vaknade med det med, så nu blev det 2 huvudvärkstabletter så får vi hoppas det försvinner.. Gick ändå o la mig 22 igår och vaknade för en kvart sedan o är fortfarande trött.. Nu är det nått som är galet