Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
Vaknar upp av denna syn i morse..
alltså, det är ju bara Oktober.. Nu vill man ju bara gå o lägga sig igen
Vaknar upp av denna syn i morse..
Men nu börjar snön smälta, för nu ösregnar det ute Vad jobbigt det här vädret är..
Barbamamman- Vilka jobbiga nätter ni har, hoppas det vänder snart för er.. Julius var ju strulig innan tanden, men nu sover han som vanligt igen.. Skönt det.. Dock vissa nätter vaknar han 2 o vill ha mat, och efter han fått det somnar han om, fast det är inte alla nätter som sagt.. Du är ju värsta tårtmästaren Låter ju as gott med aftereight fluff. ..
Zandra- bakadpotaris så gott hon fick dig att köpa roliga saker ju.. gillar du att pyssla?
Glittrax- Usch vad tråkigt det där med din bror o hans tjej.. jag hade haft extremt svårt att acceptera min bror om dom betedde sig så.. fast så är inte fallet här.. Min bror verkligen avgudar Julius och hans tjej också.. Så fort man kommer innanför dörren där snor brorsan Julius och jag snor hans dotter på 8år gillar verkligen att vara med dom .. Dom är för goa hela familjen ..
Xgirl- Vilka roliga födelsedagspresenter Och vad skoj med 60års kalas...
Ain- Oj, har han fått 3 tänder.. Julius har 1 tand och sedan känner man att den andra är på väg nu precis brevid... Men vad gulligt att hon vill hjälpa till, kan förstå att det känns konstigt först men som sagt man blir van Super mysigt med resturang ...
puh, nu har vi pratat här hemma o sambon känner att han skulle vilja vara hemma med Julius med.. Så på Måndag så ska jag ringa jobbet o hoppas verkligen att det går att ändra.. Hade skrivit papper på att jag skulle vara hemma till Mars, men hoppas på att få kunna komma tillbaka i Januari, då sambon villl vara hemma o det ser ju jag som bara positivt.. Så nu håller vi tummarna, vet ju att dom anställer halvårsvis, och dom nya tror jag att deras anställning går ut i Januari.. Men är det någon som vet hur det funkar inom kommunen om man kan ändra? För f-kassan är det ju inga problem för min skull.. För dom papprerna har jag bara skrivit till December än så länge..
Ringde nu, och nu fick jag ju nästan ångest när dom sa att det gick att ändra Hur tusan ska jag klara mig utan min lilla plutt? nej stressa nu, ska ge Julius frukost som vaknade nyss o sedan ned till jobbet o skriva nya papper...